Re: Waar gaat hij heen?
2Coole gast!
De commentaren zijn ook leuk.
De commentaren zijn ook leuk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3hij heeft het opgevement over een experiment waarbij goudvissen een voertuig besturen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Wel een Covid-risicogevalletje hoor, met dat buikvet.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario
5Dacht ik ook, met zo’n figuur moet je geen strak sport-truitje om je lijf spannen.
Een net pak staat dan beter.
Een net pak staat dan beter.
7grappig:

Wat een goudvis al niet kan "beseffen"Sommige goudvissen beseften dat er een verband was tussen hun beweging en de beweging van het voertuig.

8Vraag mij af hoe hij zou antwoorden als ze het aan de goudvis zouden vragen.fransg schreef:grappig:
Wat een goudvis al niet kan "beseffen"Sommige goudvissen beseften dat er een verband was tussen hun beweging en de beweging van het voertuig.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9[/quote]Vraag mij af hoe hij zou antwoorden als ze het aan de goudvis zouden vragen.
[/quote]
Ik weet bijna zeker dat ze de mening van die 6 goudvissen nog niet gevraagd hebben!
[/quote]
Ik weet bijna zeker dat ze de mening van die 6 goudvissen nog niet gevraagd hebben!
10Het zou wel griezelig zijn als de goudvis zou zeggen
"ik besef me"
"ik besef me"