Quamar m80 2 stuks

1
Te koop twee stuks quamar m80.Quamar Italiaanse degelijke professionele kwaliteit: zware maalschijven, motor en behuizing RVS. Maar in een modern jasje én een aantrekkelijk prijs. Voor beide 330 euro.
Hebben een jaar gedraaid. Bij eentje mist dekseltje bij het koffiedik bakje.
Op te halen Millingen aan de Rijn tot half maart.

Re: Quamar m80 2 stuks

2
viewtopic.php?f=14&t=8667&sid=0f32c93c5 ... d04dcbddcc

Gaarne doorlezen en advertentie voor de middag aanpassen anders zet ik er een slotje op.
Actief meedoen met het forum vergroot de kans van verkoop.

Ben je hier enkel voor de verkoop van je spullen? Geef dat dan ook aan maar zorg voor een nette advertentie zoals wij die hier op ons forum graag zien.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

4
Jeetje wat een reactie gelijk. Het lukte mij niet om foto's erbij te plaatsen. Ik kom hier net en weet niet hoe het werkt. En ja ik kwam hier om deze twee te verkopen. Is dat een misdaad. Zet er lekker een slot op ben alweer weg hier. Wat een welkom.

5
RianneG schreef: wo 16 feb 2022, 10:40 Ik kom hier net en weet niet hoe het werkt.
Dan is het altijd handig even te lezen hoe het werkt ;-)

Iets niet weten is niet dom, er niet achter willen komen is onhandig.
RianneG schreef: wo 16 feb 2022, 10:40 En ja ik kwam hier om deze twee te verkopen. Is dat een misdaad.
Hoezo? Als er sprake was van een misdaad dan zou er gewoon aangifte worden gedaan, nu wordt je verteld hoe het zit, meer niet hoor.
RianneG schreef: wo 16 feb 2022, 10:40 Zet er lekker een slot op ben alweer weg hier. Wat een welkom.
Nou doei! ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino