[Verkocht] Quamar M80/E

1
    Te koop aangeboden nu mijn LSM van de rand van de afgrond is gered:

Mijn Quamar M80/E maler. Algemene specs:

Digitaal instelbare maaltiming. Ik vind deze makkelijk instelbaar. Toetsen zijn in nieuwstaat.
    63mm platte maalschijven
    Vaste PF vork
    1400 rpm
    Gestapt verstellen
    420 watt motor
    Funnel
    Als code onder op de machine staat M80 (zonder E), ik denk dat dit normaal is.
    Klein beetje lakschade.

Retentie is in mijn ervaring met deze molen een klein issue waaraan gewerkt moet worden. Door de nokjes in de maalkamer en de beperkte hoek van de kamer vallen niet alle bonen "door". Dus je moet - in geval van single dosen - een paar boontjes een extra zetje geven.

Helaas niet aanwezig: officieel boekje, doos, bon en tamper.

Schijven zijn door mij uitgelijnd. Schijven zien er in mijn zeer beperkte visie nog goed uit. Nieuwe kosten in de orde van 40 euro per set.

Versturen kan (PostNL tarief € 15,=). Beter om af te halen, of we maken een goede afspraak over reiskosten en dan kom ik bij u langs.

Vaste prijs 190 euro.

Laatst gewijzigd door ErikvW op vr 12 aug 2022, 19:46, 3 keer totaal gewijzigd.
    Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: [TKA] Quamar M80/E

2
    Schaamteloos upje en prijs verlaging naar 200 euro.
    Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

3
    Weinig respons. Ding staat beetje in de weg, dus ik heb zou enige tips op prijs stellen. Is dit model niet interessant of is de prijs niet OK?

4
    Staat hij op marktplaats? Ik denk dat je hem best snel kwijt kan zijn.
    ‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

[TKA] Quamar M80/E

5
    Ik zwerf vaak rond op mp en heb de indruk dat malers van Quamar vaak lang te koop staan. Op mp heb je op dit moment in ieder geval concurrentie van deze knaap:

Afbeelding

Hij staat er al maanden op en is nog steeds zonder bod.

Ik vrees dat je nog wat geduld moet hebben. En betere foto’s. Maalsel op de schijven is niet aantrekkelijk en een foto die op z’n kop staat helpt ook niet.

6
    Verkocht. Mag op slot.