Hallo, na een valse start wil ik me even voorstellen. Mijn monnicker is Alabaster; ik ben-zoals de meesten hier, denk ik-een man en sinds een jaar of 3 into the coffee.
Voor mijn koffieleven ben ik leraar Engels geweest op een middelbare school en nu al twee jaar met pensioen.
Ik hoop nog veel interessants te kunnen ontdekken op dit forum en vooral leuke mensen te ontmoeten.
Oh ja, ik woon in het verre Friesland.
Re: Voorstellen
2Hoi Alabaster, welkom! Zelf ben ik (nog steeds) docent wiskunde, maar heb ook nog zo'n 36 jaar te gaan tot mijn pensioen
Maar hopen dat het op 67 blijft natuurlijk.

Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
3Hallo en welkom!
Altijd goed om een nieuw gezicht te zien.
Wat gebruik je zelf aan apparatuur?
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.
Branden: Aillio bullet r1.
4Welkom Alabaster!
En Madencio: wiskunde, pracht vak.
Gebruik je weleens TeX?
En Madencio: wiskunde, pracht vak.
Gebruik je weleens TeX?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Ik gebruik een Bezerra Strega espressomachine en een Hedone Honne maler.allo en welkom!
Superkop; Hedone Honne.
6Ben toch wel meer en meer geïnteresseerd aan het raken door de Honne, moet zeggen dat hij op mijn lijstje komt te staan wat betreft nieuwe maler. Ben blij dat bobbee er uitvoerig mee heeft gewerkt, moet ik nog eens goed nalezen.Alabaster schreef: vr 29 jul 2022, 16:40Ik gebruik een Bezerra Strega espressomachine en een Hedone Honne maler.allo en welkom!
Eigenlijk helemaal niet, er zijn een aantal programma's wat we nog in de les doen om wat stof overzichtelijker te maken, zoals Geogebra. Maar met TeX heb ik vrijwel nooit gewerkt, en zullen ze op de middelbare scholen ook niet snel doen.fransg schreef: Gebruik je weleens TeX?
Voorstellen
7Een snelle rekenaar komt dan tot een docent wiskunde van 31 jaar jong. A-B=CMadencio schreef:Hoi Alabaster, welkom! Zelf ben ik (nog steeds) docent wiskunde, maar heb ook nog zo'n 36 jaar te gaan tot mijn pensioenMaar hopen dat het op 67 blijft natuurlijk.
Slecht dit zeg

8Nou wat goooooed!omeCo schreef: vr 29 jul 2022, 16:56Een snelle rekenaar komt dan tot een docent wiskunde van 31 jaar jong. A-B=CMadencio schreef:Hoi Alabaster, welkom! Zelf ben ik (nog steeds) docent wiskunde, maar heb ook nog zo'n 36 jaar te gaan tot mijn pensioenMaar hopen dat het op 67 blijft natuurlijk.
Slecht dit zeg

9Welkom!Alabaster schreef:Hallo, na een valse start wil ik me even voorstellen. Mijn monnicker is Alabaster; ik ben-zoals de meesten hier, denk ik-een man en sinds een jaar of 3 into the coffee.
Voor mijn koffieleven ben ik leraar Engels geweest op een middelbare school en nu al twee jaar met pensioen.
Ik hoop nog veel interessants te kunnen ontdekken op dit forum en vooral leuke mensen te ontmoeten.
Dank dat je toch de tijd hebt genomen om je voor te stellen!
Veel plezier met de Honne!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
10Alabaster schreef: vr 29 jul 2022, 16:09 Hallo, na een valse start wil ik me even voorstellen. Mijn monnicker is Alabaster; ik ben-zoals de meesten hier, denk ik-een man en sinds een jaar of 3 into the coffee.
Welkom op het forum!
Nu maak je me wel nieuwsgierig waarom je een valse start had….
….En waarom Alabaster…

Iig geeft het weer dat je jezelf vormbaar acht.

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60