Heeft ff geduurd.

1
Start:
1992 Quickmil 820 +Quickmill050
Ponte Export + Fio maler
Quickmill met igebouwde maler( ramp dat malertje)
Quickmill 5000 of zoiets. Automaat( 5 weken gehad)
Quickmill 820 :mrgreen:
Ponte Export
Quickmill Andreja Premium= Super Jolly
Ponte Export. Superding. :mrgreen:
Strega
1978 Cremina
Pompei + Major
Ponte Export( de laatste)
Pavoni pro
Cremina 1967
K30 Vario bij Pompei gekocht
Nog paar malers die ik vergeten ben. En nog ergens een andere e61.
Mijn laatste machine. De oudste. Maar de beste. Past perfect bij wat ik lekker vind. Absoluut smaakverschil met andere machines.Goede stomer. Redelijk snel op temp.( 25 minuten). Compact.
2022. Lambro!!!!!!

Deze doe ik dus nooit meer weg.

Re: Heeft ff geduurd.

2
Cremalover: lijst 300 machines op die hij heeft gehad, de ene legendarische prachtige machine na de andere...
Ook Cremalover: .. "Deze doe ik dus nooit meer weg."

Ik wed dat je jokt. En ik hoop heel, HEEL hard dat ik verlies.
Maar als ik win wil ik graag de eerste zijn om hem van je te kopen. 8-)

Hij staat je goed en je hebt hier overduidelijk veel genot van. Heel veel plezier!
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

6
yes erg mooi apparaat. leuk dat je de K30 in dezelfde kleur gespoten hebt!

en ik snap je liefde voor de PV Export wel. ik vind dat ding ook ontzettend leuk. mis hem soms wel een beetje.

nu nog een nieuw baasje voor de Pompei...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

7
cremalover schreef:
Dirk Jan schreef: do 04 aug 2022, 16:36 Ah, jij ook gestart met een QuickMill.
Zeker. Stuk of drie. Mooi machientje. Qua design voor mij een van de mooiste.
Na een bescheiden begin met een AMA Milano tijdens mijn studietijd heb ook ik lang plezier gehad van die QuickMill 820. Is nderdaaď een prachtig apparaat. Heeft mijn vader van 95 na mij ook nog lang van kunnen genieten.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

8
Joste schreef: do 04 aug 2022, 19:55 Is nderdaaď een prachtig apparaat. Heeft mijn vader van 95 na mij ook nog lang van kunnen genieten.
Leuk!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.