Re: Faema Lambro

2
Hij staat al even te koop. Ik vind hem op een bepaalde manier wel mooi maar vrees dat je hem niet zo makkelijk verkoopt als je toe bent aan wat anders.
‘Gelukkig’ is ie voor mij net (veel) te duur.

Bedenk me net dat mijn vrouw een smartwatch heeft met een witte band en rosé goudkleurige klok. Past die Lambro leuk bij.

3
Laat ik het op mijn meest subtiele manier zeggen: dit is niet mijn smaak.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

5
Dat is een goedkope oplossing. Dat wit coaten heeft schat ik 120 e gekost.Inclusief stralen. Op de mijn heb ik alleswat daar wit laten verchromen . Kosten 900 euro.
Dat verkoperen is een voorstadium van het verchromen en heeft schat ik 100 e gekost.
Ik vind hem Zum Kotzen.Dank u wel.

8
ErikW schreef:Pak dan een nieuwe Londinium.

Dat is wel weer de zoveelste chroombak.
Hoe mooi de techniek en de koffie ook is!
Ik snap je punt niet omdat ik geen probleem zie.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
De espresso wereld wordt gekenmerkt door een hoog chroomgehalte.
Er zijn maar weinig andere kleuren dan chroom te kiezen.
Nogal eentonig eigenlijk.
Ik ben ook wel een beetje uitgekeken op chroom en vond mijn witte Decent wat kleur betreft wel mooi anders.
Nu blij met de crème witte hevel van Vesuvius en de zwarte droom waar minder chroom aan zit.

Dit gaat dus alleen over smaak qua esthetiek (niet van de koffie!), uiterlijk!

10
ErikW schreef:
Dit gaat dus alleen over smaak qua esthetiek (niet van de koffie!), uiterlijk!
Ja klopt. Ik zie dus geen probleem want beleef wat jij schrijft anders. Vandaar.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!