Hallo allen,
Ik las al geruime tijd mee op dit forum en heb een na een aardige tijd meelezen ook maar eens een account aangemaakt. Dat is alweer een hele poos geleden, maar ik kom nu tot de conclusie dat ik me nooit heb voorgesteld.
Ik ben Peter en woon in Arnhem. Ooit was ik tevreden bezitter van een Solis Grind&Infuse Pro; ignorance is bliss. Inmiddels weet ik, mede dankzij jullie, wel beter. Ik ging op zoek naar een nieuwe machine en kwam uit bij een Lelit Bianca en Eureka Mignon Specialita, en laat nou precies die combinatie toen nou net hier op het forum aangeboden worden door forumlid Nomad. Nou is Arnhem - Groningen wel een eindje, dus ik heb toen mijn vrouw een weekje vakantie in Drenthe voorgesteld. Mijn vrouw enthousiast, want vakantie. Ohja schat, ik moet nog wel even een ochtendje naar Groningen doorkarren, we krijgen een nieuw koffieapparaat. Vrouw nog enthousiaster. En zo geschiedde en genieten wij hier nu al 1,5 jaar van heerlijke espresso.
Groet,
Peter
Re: Voorstellen
2Goed geregeld en welkom!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
3Hahaha, goed bezig! Je weet hoe je zoiets aanpakt.
Altijd de voordelen voor je partner aangeven.
Investeringen onderbouw ik ook nog wel eens, door voor te rekenen hoeveel geld ik bespaar door niet te roken. Dat gaat om grote bedragen. Niets tegenin te brengen.
Welkom.
Altijd de voordelen voor je partner aangeven.
Investeringen onderbouw ik ook nog wel eens, door voor te rekenen hoeveel geld ik bespaar door niet te roken. Dat gaat om grote bedragen. Niets tegenin te brengen.
Welkom.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
4Welkom!
Mooie degelijk setup heb je staan! Fijn dat het forumpje ook jou heeft kunnen helpen met zoeken naar de apparatuur.
Mooie degelijk setup heb je staan! Fijn dat het forumpje ook jou heeft kunnen helpen met zoeken naar de apparatuur.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Welkom hier en plezier, maar dat heb je al lees ik. 

Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
8Mooi verslag. Zo vier je het leven ieder keer weer als je een mooie koffie drinkt. Welkom.
️

10Alsnog welkom Peter.
Mooie story, moet ik onthouden voor als ik zelf weer eens wat nodig heb

Mooie story, moet ik onthouden voor als ik zelf weer eens wat nodig heb

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60