[VERKOCHT] The Force Tamper

1
Hoi allemaal,

Hierbij wil ik mijn Force Tamper te koop aanbieden. Ik zoek een tamper dat meer bij het estethiek past van de Profitec en P64. Alles is mooi zilver en daar past deze tamper niet bij. Bovendien wil ik ook weer terug naar iets traditioneels, dus zonder veer. En om eerlijk te zijn wil ik weer een nieuwe gadget haha. De maat is 58.5mm en hij heeft een platte profiel aan de onderkant.
Mag weg voor €150 en is op te halen en te zien in Alkmaar.
Laatst gewijzigd door Madencio op vr 21 okt 2022, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

Re: The Force Tamper

2
Mooi ding!
Hier al voorzien met een Pullman Big Step. Kan deze wel echt aanraden als je er eentje voor een redelijk bedrag kunt vinden. Ook lekker makkelijk aan te passen aan je wensen qua looks en hoogte. Tampen is niet alles, en je kunt vaak voor een kleiner bedrag ook een prima tamper vinden, maar sinds ik de big step heb, gaat het tampen wel heel lekker makkelijk en elke keer goed.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

3
Ja precies, ik zat al te kijken naar de Pullman maar die is ook wel echt aan de prijzige kant. Wellicht later in de toekomst, voor nu ga ik gewoon een simpele 58.4mm tamper gebruiken :)

4
Toch wel grappig hoe je toch elke keer weer iets anders wilt voor de hobby.

Ik heb hier ook 3 tampers staan. Een 58,5mm palmtamper, een Reg Barber 58mm C ripple en een Chinese level tamper.
De Force tamper zou dan de kers op de taart moeten zijn maar toch mag hij bij jou weg. Hobbies....we zijn onverbeterlijk.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Ja echt he, ik ben er ook wel erg blij mee geweest hoor en het levert iedere keer geweldig resultaat. Maarja, het oog wil ook wat...

9
Hoelang heb je hem gebruikt/in bezit?

Ik zou wel interesse hebben, al moet ik zeggen 150 is mij teveel. ik zou een bod van 100 euro (kunnen doen)
Londonium L R 24 + niche zero

10
Heb hem sinds april in bezit, en helaas voor 100 doe ik het niet. Dat is de helft van wat ik ervoor betaald heb. Hoop dat je dat begrijpt :)