Ik ben bezig om voor mijn dochter een Jura Impressa C5 te reviseren voor waneer ze op zichzelf gaat wonen. Het is natuurlijk eigenbelang zodat ik goeie koffie heb wanneer ik op bezoek kom.
Ik ben op zoek naar een adres in Nederland met vriendelijk geprijsde onderdelen, liefst in de buurt van Rotterdam of anders online.
Ik ben nog op zoek naar een uitlooptuit.
Iemand een suggestie?
Re: Onderdelen voor Jura
2Voor Jura, TCF in Vlaardingen. Anders Duitsland Waarom perse in Nederland, snap ik niet.
3TCF zit er helaas niet meer. Er zit nu een andere zaak, welke toevallig ook Jura verkoopt. TCF zit in Dordrecht.HanR schreef: zo 23 okt 2022, 21:07 Voor Jura, TCF in Vlaardingen. Anders Duitsland Waarom perse in Nederland, snap ik niet.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.
Branden: Aillio bullet r1.
4Ik kwam deze onlangs tegen. Zit in Waddinxveen. Misschien heeft hij wat liggen.
https://www.koffieservicewaddinxveen.nl/wie-zijn-wij
Soms kan je een defecte machine op marktplaats kopen voor onderdelen. Heb je vast een voorraadje.
https://www.koffieservicewaddinxveen.nl/wie-zijn-wij
Soms kan je een defecte machine op marktplaats kopen voor onderdelen. Heb je vast een voorraadje.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
5Beste,Erik123 schreef: zo 23 okt 2022, 19:14 Ik ben bezig om voor mijn dochter een Jura Impressa C5 te reviseren voor waneer ze op zichzelf gaat wonen. Het is natuurlijk eigenbelang zodat ik goeie koffie heb wanneer ik op bezoek kom.
Ik ben op zoek naar een adres in Nederland met vriendelijk geprijsde onderdelen, liefst in de buurt van Rotterdam of anders online.
Ik ben nog op zoek naar een uitlooptuit.
Iemand een suggestie?
Ron van The Coffee Factory (TCF) hier. Wij zijn inderdaad verhuisd naar Dordrecht, maar wij voeren geen interne onderdelen meer voor JURA. In Vlaardingen zit inderdaad een reparatiedienst voor o.a. JURA, maar is geen JURA verkooppunt.
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *