Hierbij doe ik mijn Acaia Lunar in de verkoop. Het is werkelijk waar een prachtig weegschaaltje, maar helaas net wat ‘overkill’ voor mijn gebruik. Ik heb geconcludeerd dat ik die centen beter in een upgrade voor m’n maler kan stoppen. Specificaties zijn online te vinden.
Hij is in perfecte staat, gekocht eind 2020 (minder dan 2 jaar oud) en komt met alle accesoires. Hij staat op Marktplaats voor EUR 225, een forumlid mag hem voor EUR 200 hebben.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Re: [TKA] Acaia Lunar weegschaal
2Goede rede! Succes met de verkoop.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Zo heb ik ooit een Lunar van iemand overgenomen (die er inmiddels weer een heeft gekocht.....).
Fijne weegschaal!
Fijne weegschaal!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
4manduca schreef:Zo heb ik ooit een Lunar van iemand overgenomen (die er inmiddels weer een heeft gekocht.....).
Fijne weegschaal!
Het blijven echt de beste weegschaaltjes die er zijn.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Ik weet niet of mijn maler behoort tot een klasse die door jou is gewenst? Indien wel, dan graag even contact leggen.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
6Damn, net een gekocht !! Had het wat eerder moeten zien... Succes met de verkoop. Wat een top ding!
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar
7Ik neem hem graag van je over. Ik stuur je een PB
Edit:
Dit is een oudere versie dan de 2021. Ik laat hem dus toch even gaan.
Edit:
Dit is een oudere versie dan de 2021. Ik laat hem dus toch even gaan.
Laatst gewijzigd door Barista74 op ma 07 nov 2022, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO