[TKA] Lagom P64 van option-o met SSP-HU schijven

1
Jazeker, hij gaat de deur uit... Ik zou niet eens willen zeggen met pijn in mijn hart, want ik heb er wel een goede rationele verklaring voor. Door privéomstandigheden moet ik wat meer op de financiën letten helaas en kan ik het me bijna niet rechtvaardigen om een product als de Lagom wel thuis te hebben staan. Plus dat ik op mijn cafeïneinname aan het letten ben, in principe drink ik 2 espresso's in de ochtend en in het weekend een cappuccino maar daar blijft het wel een beetje bij. Met Omeco heb ik het er ook al over gehad, maar het voelt alsof ik een Bentley voor de deur heb staan, terwijl een goede Mazda 323f (mijn favo auto, ooit gehad toen ik 18 was) ook meer dan prima werkt.
Enfin, vraagprijs: €1500 en op te halen in Alkmaar. Als je hem komt halen krijg je ook nog een bakkie, uiteraard. Dateert van juli 2022, heb hem zelf overgenomen van een forumlid en was toen nog nieuw in doos, ongeopend.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
Bijlagen

Re: [TKA] Lagom P64 van option-o met SSP-HU schijven

4
Zo'n zelfde soort rede had ik toen met de Bianca om die weg te doen.
Moet eerlijk bekennen dat het nog wel knaagt als je eenmaal iets moois weg hebt gedaan. Maar dat komt ook altijd weer goed, ineens is er dan een Londinium binnen bereik bijvoorbeeld!

Zou deze Lagom ook wel willen overnemen van je maar idd, het is serieus geld.

Succes met de verkoop!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

7
Ik was al verbaasd dat deze niet binnen een uur weg was. Nee, ik hoef hem niet, iets met moorddadige neigingen van mijn vrouw. Maar ik weet hoe gezocht deze machine is.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

8
Ruben- schreef: wo 28 dec 2022, 08:57 Ik stuur je een PB :-)
Replied!
ErikvW schreef: Ik was al verbaasd dat deze niet binnen een uur weg was. Nee, ik hoef hem niet, iets met moorddadige neigingen van mijn vrouw. Maar ik weet hoe gezocht deze machine is.
Happy wife, happy life, Erik. Doe het niet! :D
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos