Dag allemaal,
Ik heb sinds enkele maanden een mooi Jura apparaat (X7), maar helaas nu al een probleem.
Sinds afgelopen weekend doet deze het niet meer:(
Ik krijg geen foutmelding of iets, maar de koffie komt niet via de uitloop, maar direct in de lekbak/waterbak terecht, er komt helemaal niets uit de uitloop.
Ik heb deze machine van mijn werk kunnen overnemen, omdat daar een nieuw apparaat voor in de plaats is gekomen dus ik heb helaas geen garantie erop.
Is er iemand die advies heeft voor mij?
Ik ben bang dat ik de hoofdprijs moet betalen als er een Jura monteur langs moet komen.
Alvast dank voor de reactie.
Groetjes van een hopeloze Linda
Re: Koffie in lekbak Jura apparaat
2Hoi,
Ik ben bang dat niet veel mensen van hier je kunnen helpen omdat deze machines niet veel worden gekocht door ons.
Er zijn een paar leden met kennis maar die moeten dan maar net online komen.
Ik ben bang dat niet veel mensen van hier je kunnen helpen omdat deze machines niet veel worden gekocht door ons.
Er zijn een paar leden met kennis maar die moeten dan maar net online komen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Koffie in lekbak Jura apparaat
3Ik heb eerder een halfautomaat gehad met een identiek probleem. Als het meezit is dit de pakking van de aansluiting van je zetgroep aan vervanging toe. Worst case zit er in je zetgroep een verstopping of is deze gwoon versleten. De zetgroepen zijn redelijk betaalbaar als spares - orde 200 euro. Er zijn ook diverse filmpjes over het zelf reviseren van de groep, zorg dan dat je de ringen en zo in huis hebt door middel van een revisie kitje.Lindakoffie schreef: ma 09 jan 2023, 19:28 Dag allemaal,
Ik heb sinds enkele maanden een mooi Jura apparaat (X7), maar helaas nu al een probleem.
Sinds afgelopen weekend doet deze het niet meer:(
Ik krijg geen foutmelding of iets, maar de koffie komt niet via de uitloop, maar direct in de lekbak/waterbak terecht, er komt helemaal niets uit de uitloop.
Ik heb deze machine van mijn werk kunnen overnemen, omdat daar een nieuw apparaat voor in de plaats is gekomen dus ik heb helaas geen garantie erop.
Is er iemand die advies heeft voor mij?
Ik ben bang dat ik de hoofdprijs moet betalen als er een Jura monteur langs moet komen.
Alvast dank voor de reactie.
Groetjes van een hopeloze Linda
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™