Vraagje misschien ook voor beginners deel van forum:
Een hele goede maat van me heeft de machine van het onderwerp en mij gevraagd om de eerstvolgende keer de machine mee af te stellen qua maalgraad e.d. om er (met verse bonen, zo ver heb ik hem eindelijk) wat meer te laten genieten van de koffie.
Nu vind ik de koffie bij hem erg slap , dus kan me wel een globaal idee bedenken wat er mis gaat.
Maar!!!
Wat voor in /output moet ik ongeveer in gedachte houden? Kan ik op een bepaalde manier de gemalen koffie output wegen bijvoorbeeld? En zo ja, hoeveel moet dit bij een vol automaat zijn?
Puur op logica denkend zal ik ook hier vanaf de basis (een espresso) gaan werken, lijkt me , maar wat voor doorloop in tijd en output qua volume heb ik hier nodig?
So many questions, haha.
Kortom: kan iemand mij helpen met wat info, zodat ik mijn maat aan een (voor volautomaten niveau haalbaar) goeie bak koffie kan helpen?
Daarnaast als er iemand ervaring met de genoemde machine heeft, ben ik dubbel gelukkig uiteraard.
Cheers!
Philips latte go ep4346/lattego 4300 afstellen
1Current gear:
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *
Lelit Bianca V3-White - Eureka Mignon Oro "SD" - Commandante C4-Nitro+RedKlix -
Chemex - Aeropress - French Press - Mokapot (Joy/Resolve)
* Allow yourself to become the best version of yourself - You deserve nothing less! *