Aha!! Zo zit het dus!
https://imsfiltri.com/showers-guide/
https://imsfiltri.com/filters-guide/
Re: IMS codering showerscreens en filterbakjes
2
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4Nice! Goed om bij de hand te hebben. Grappig dat ze ook voor verschillende roasts verschillende capaciteiten voor de filterbakjes geven. Heb zelf ooit de IMS B682TH24.5M gekocht, dat is mijn favo.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
5Ik lees een B68, en geen B70. Heb je bewust voor een kleinere diameter gekozen in verband met je machine?Madencio schreef:Nice! Goed om bij de hand te hebben. Grappig dat ze ook voor verschillende roasts verschillende capaciteiten voor de filterbakjes geven. Heb zelf ooit de IMS B682TH24.5M gekocht, dat is mijn favo.

6Ik wil ze graag in mijn webshop zetten maar ik krijg hier toch nog behoorlijk wat keuzestress van hoor...
7Ja ik heb er aardig wat thuis, maar die keuzes, grootte gaatjes, onderlinge afstand gaatjes, convex of platte bodem en zo. Je kunt er Statenbijbel mee vullen.Pti schreef:Ik wil ze graag in mijn webshop zetten maar ik krijg hier toch nog behoorlijk wat keuzestress van hoor...

8Oops, ik bedoel ook de 70...gilleko B. schreef: vr 10 feb 2023, 10:15Ik lees een B68, en geen B70. Heb je bewust voor een kleinere diameter gekozen in verband met je machine?Madencio schreef:Nice! Goed om bij de hand te hebben. Grappig dat ze ook voor verschillende roasts verschillende capaciteiten voor de filterbakjes geven. Heb zelf ooit de IMS B682TH24.5M gekocht, dat is mijn favo.
️
9Ik heb een kleine selectie gemaakt om mee te beginnen in de shop, vier verschillende dubbele bakjes, wat een gepuzzel man
58mm - 18-20 gr - H26 - 715 gaatjes - flat bottom.
58mm - 14-20 gr - H26,5 - standaard gatenpatroon - conisch afgerond.
58mm - 14-20 gr - H26 - extra fijn gatenpatroon - conisch afgerond.
58mm - 18-20 gr - H26 - 715 gaatjes - flat bottom - voorzien van NANO coating.

10Ga je ook nog doucheschermpjes aanbieden? Heb zelf gisteren die met nanocoating besteld, kan wel laten weten wat het verschil is met de 'stock' Profitec scherm.Pti schreef: vr 10 feb 2023, 11:53 Ik heb een kleine selectie gemaakt om mee te beginnen in de shop, vier verschillende dubbele bakjes, wat een gepuzzel man![]()