VERKOCHT : Niche Zero en Eureka Atom Specialty 75

1
Hi iedereen,

Wegens overstap op een Lagom P100 gaan mijn andere twee molens in de verkoop, namelijk een Niche Zero en een Eureka Atom Specialty 75.

De Niche heb ik nieuw gekocht en deze heeft er een half jaar gebruik op zitten. Hij gaat met pijn in mijn hart weg, want wat is dit toch een fijne koffiemolen. Over de handige workflow en goede smaak is o.a. op het forum veel terug te vinden. Ik ben zeer zuinig op mijn spullen dus de molen heeft eigenlijk geen gebruikssporen. Hij wordt geleverd met doos en alle accesoires die erbij horen.

Mijn Eureka Atom heb ik recent van forumlid Madencio overgenomen om eens vlakke schijven te proberen. Voor mijn smaak beviel dit zo goed dat ik al heel snel de stap heb gezet naar de veel duurdere P100. Deze molen is eigenlijk nog echt nieuw en heeft er nog geen eens 100 malingen op zitten. Het betreft een speciale uitvoering met een built in tamper en een grote hopper. Hij heeft de zogeheten diamond inside schijven. Voor het geld is dit denk ik een van de beste molens die je kunt kopen. Van deze heb ik helaas geen doos meer.

Prijs voor forumleden 650 euro per stuk. Beide molens staan momenteel gereserveerd.

Voor meer foto's, stuur mij even een PB. Met dank aan OmeCo staan er twee foto's hieronder, ik kreeg ze zelf niet geupload.
Liefst verzend ik de molens niet. Ze zijn af te halen in Antwerpen, maar ik zit vaak op de weg (ook in Nederland) dus bezorgen of afspreken op een andere plek is bespreekbaar, afhankelijk van waar ik heen moet. :D Als het echt moet kun je mij misschien zo ver krijgen om de Niche wel te verzenden gezien dat ik alle verpakkingsmaterialen nog heb daarvoor. Met de Atom durf ik dit helaas echt niet aan.
Laatst gewijzigd door maurice1 op di 02 mei 2023, 23:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

Re: Te Koop: Niche Zero en Eureka Atom Specialty 75

7
ErikW schreef: di 20 jun 2023, 20:13 De Eureka Atom Specialty 75 is op zijn nieuwe stekje aangekomen.
Netjes bezorgd door Maurice himself!
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Dank voor je leuke terugkoppeling :D

Inmiddels zijn beide molens de deur uit dus het topic mag op slot.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021