La Spaziale mini Vivaldi II te koop

1
Te Koop aangeboden:

La Spaziale Mini Vivaldii II
Programmeerbare Piston (portafilter) machine met dubbele boiler en PID regeling (Electronische temperatuurregeling) en warmhoudplaat.  Temperatuurregeling tussen 91 en 97 graden op de graad nauwkeurig, Stoomdruk regelbaar tussen 1,1 en 1,4 bar en de stoomboiler is eventueel uitzetbaar (als er alleen esspresso gedronken wordt). Inclusief melkkan, 3 portafilters voor een en twee kops en een Naked portafilter, blindfilter en Tamper. 
Is ca 28 kilo dus ophalen
700 euro, of een goed bod.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door walberg op ma 08 mei 2023, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: La Spaziale mini Vivaldi II te koop

4
Ja sorry, ik kon mij niet meer aanmelden, wachtwoord deed het niet, en ik heb nota bene een password manager, helaas wachtwoord vergeten deed het ook niet dat heb ik al tig keer ingevoerd maar gaf een foutmelding, kennelijk wordt een email adres van een eigen domein zoals ik dus heb gezien als spam. Ik gaf ook al aan dat ik geen mogelijkheid zag om foto's neer te zetten. Dan krijg ik img tags dus moet ik een link aan gaan geven, heb geen eigen internetsite meer.
Nu kon ik er ineens weer wel in met nota bene hetzelfde wachtwoord. Ik had ook bij prive wat berichten neergezet voordat ik eruit lag maar ik zie net dat die nog steeds in de outbox staan.