Re: Rocket Appartamento

2
Op marktplaats heb je machine niet in de juiste rubriek staan. Kan de verkoop belemmeren.

Staat nu ij keukenbenodigdheden maar moet in rubriek koffiemachines.
Wellcht kun je dat nu niet aanpassen en zul je de advertentie opnieuw moeten plaatsen en dan ook de link hier.

Overigens zien wij hier liever een volledige advertentie met tekst en foto's in plaats van een verwijzing naar marktplaats.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3
bobbee schreef: za 06 mei 2023, 12:37 Op marktplaats heb je machine niet in de juiste rubriek staan. Kan de verkoop belemmeren.

Staat nu ij keukenbenodigdheden maar moet in rubriek koffiemachines.
Wellcht kun je dat nu niet aanpassen en zul je de advertentie opnieuw moeten plaatsen en dan ook de link hier.

Overigens zien wij hier liever een volledige advertentie met tekst en foto's in plaats van een verwijzing naar marktplaats.
Ik zal eens kijken op marktplaats hoe ik dat kan veranderen. ik was nog bezig om een foto hier te plaatsen ,maar ik zit te klooien met een MacBook en ik krijg de foto (nog niet) hier geplaatst, dus zat ik op de telefoon ,en daar kon ik mijn eigen advertentie weer niet mee vinden op het forum, dank voor de tip trouwens. dat die in de verkeerde rubriek staat ik ga dat proberen te veranderen
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

6
Ben70 schreef: za 06 mei 2023, 12:30 Mijn Rocket Apartamento is te koop. https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1974180000

Forum leden 945 euro
Mijn 7 maanden oude espresso machine van November 2022 bied ik hier te koop aan beschikbaar vanaf 28-05-2023
Ik verkoop deze 100% goede machine met volledige dealer garantie van 3 jaar :dus nog 36 maanden garantie
.
Bieden vanaf 925, euro

Kopjes rails van rvs inplaats van de standaard plastic rails.
mano meter op de zetgroep, plus kopjes verhoger ,inclusief handleiding toebehoren en aankoop bon. de zijplaten die nu zwart zijn,kunnen eenvoudig omgewisseld worden naar kleur van keuze.

Altijd netjes geblindfilterd en ontkalkt water gebruikt".
(BILT Oscar 150 ontkalk zakken)

Deze uitvoering heeft de laatste nieuwe aanpassing met vernikkelde koperen boiler en leidingen dit voorkomt kalkafzetting ". ik verkoop de machine daar ik een upgrade ga
aanschaffen

Inbegrepen accessoires:
• 1 kops filterdrager
• 2 kops filterdrager en tamper station
met metalen Rocket tamper
• RVS kopjesrek
• Blindfilter & pot reiningins tabletten
• Handleiding plus USB stick. foto,s volgen nog

8
Echt een prachtige machine! Zo nieuw nog.

En volgens mij geldt voor deze machine ook, lelit flow control kitje erop en je hebt een HX met flow control.

Wordt er zelf hebberig van maar ben voorzien.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
bobbee schreef: za 06 mei 2023, 16:25 Echt een prachtige machine! Zo nieuw nog.

En volgens mij geldt voor deze machine ook, lelit flow control kitje erop en je hebt een HX met flow control.

Wordt er zelf hebberig van maar ben voorzien.
Afbeelding
Een vriend van mijn schoonzoon komt morgen kijken en proeven, dankjewel Bobbee

10
Heb nu al een keer of vijf naar de foto's zitten kijken.... Wil graag een keertje upgraden vanaf mijn sylvia. Dit zou een mooie stap zijn volgens mij :) . Wil je me een seintje geven als je kijker er vanaf ziet? Dan ga ik hier eens de discussie met het thuisfront aan om uit te leggen dat ons leven echt nog veel leuker wordt met een Appartamento in huis.