Inmiddels maak ik mijn espresso's al enige maanden met de Londinium R24, dus mijn Bezzera Giulia mag de deur uit.
Mooi afgewerkte HX machine met E61 groep, vibratiepomp en cool touch stoompijp en waterkraan. De standaard zwarte knoppen en handvatten zijn vervangen door custom (Palissander)houten exemplaren van DiRossi. Ook een matchende tamper is inbegrepen. De machine komt met een 1-kops, 2-kops, 3-kops en een ESE filterbakje en 3 portafilters: naked, 1 uitloop en 2 uitlopen
Altijd goed onderhouden, iedere 2 manden het waterfilter vervangen, altijd tijdig "geblindfilterd" en iedere 2 jaar terug naar Casa Barista voor onderhoud.
De enige puntjes die er zijn, is dat dat soms de lekbak lekt en dat de rubber voetjes van het kopjesrek een beetje smelten. Dit lekken van de lekbak gebeurt alleen als deze een tijdje erg vol staat. Er ligt dan opeens een plasje water onder. Ik heb het lek nooit kunnen traceren, maar als je de lekbak tijdig leeg maakt is er niks aan het handje. De smeltende voetjes geven wat zwarte vlekken, maar kun je ook weer wegvegen en zitten niet in het zicht.
Mijn vraagprijs voor dit alles is €660. Kan verpakt worden in de originele doos, maar versturen zie ik niet zitten vanwege het gewicht.
EDIT: Tamping station verkocht. Prijs verlaagd!
------- Mahlkonig Verkocht --------
Ik verkoop ook mijn Mahlkonig Vario Home. Nadat ik een Eureka Zenith had aangeschaft heeft deze nog dienst gedaan voor mijn Chemex, maar nu ik een Comandante heb, is ook deze werkloos geworden.
Mooi compact malertje met 54mm keramische maalschijven, 3 presets voor maaltijden en maalgraad is eenvoudig in te stellen via 2 schuifjes. Deze moet ik nog even poetsen , maar ik zal zorgen dat deze er weer piekfijn uitziet bij ophalen.
Prijs voor deze molen is €150
De spullen zijn af te halen in Eindhoven. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Ik kan ook nog meer foto's maken als daar behoefte aan is.
VERKOCHT Bezzera Giulia & Mahlkonig Vario Home
1
Laatst gewijzigd door Pimmedoris op za 01 jul 2023, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.