Re: Cafelat Robot

5
fransg schreef:
gilleko B. schreef: do 08 jun 2023, 19:43
Die 50 keer zoveel kost = 50 x €504 = € 25.400!!! Die caferobot is me er eentje!!!
Die begrijp ik niet, hoe kom je aan vijftig keer de prijs?
Scherm­afbeelding 2023-06-08 om 20.42.16.png
 De Robot maakt  espressoshots als een professionele machine die 50 keer meer kost! 

Staat in de tekst van ESW!

Afbeelding

6
gilleko B. schreef: do 08 jun 2023, 20:59De Robot maakt  espressoshots als een professionele machine die 50 keer meer kost! 

Haha, ja de wet op verminderende meeropbrengst.

Een meer brengt veel op aan kanoverhuur maar een tien keer zo groot meer brengt maar twee keer zoveel op, dat is de wet op verminderende meeropbrengst.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
fransg schreef:
gilleko B. schreef: do 08 jun 2023, 20:59De Robot maakt  espressoshots als een professionele machine die 50 keer meer kost! 

Haha, ja de wet op verminderende meeropbrengst.

Een meer brengt veel op aan kanoverhuur maar een tien keer zo groot meer brengt maar twee keer zoveel op, dat is de wet op verminderende meeropbrengst.
Klaro
Afbeelding
, trotzdem wissel de
Linea Mini nog maar niet in voor een Robot. In vind het wel een kek masjientje in een mooie art deco achtige kleur groen. Ook heb ik het wel eens eerder vergeleken met een Dalek uit Doctor Who.

Afbeelding

8
De paar Mypressi's die ik poosje geleden voordat de Vectis kwam weer heel veel gebruikte zijn ook een wonder van miniatuur en eenvoud en de shot heeft veel mondgevoel al mist het iets van de subtiliteit van de grotere machines. In vergelijking daarmee en zelfs met de robot spotgoedkoop (als je er nog een tegenkomt).
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino