Dag,
Even voorstellen, ik ben Sander en ben ruim 10 jaar geleden in de wereld van 'echte' espressomachines gestapt en deze Alex Duetto 3 gekocht. Ik heb met veel plezier de machine gebruikt, maar ik merk dat de lol er voor mij af raakt. Ik maak niet veel koffie, 2-4 per dag, en voel me meer thuis bij een kleinere machine die niet zo lang hoeft op te warmen. Ik heb mijn hele oude saeco via venezia van stal gehaald en die voldoet eigenlijk prima voor nu. De mogelijkheiden zijn natuurlijk veel minder dan bij de Duetto en de koffie niet zo mooi maar het gemak wint het voor mij. Ik heb net een nieuwe keuken geinstalleerd en heb nu geen vaste wateraansluiting meer en nu komt de Duetto voor mij meer tot zijn recht.
Daarom , toch met pijn in het hart, doe ik de Duetto in de verkoop. Normaal verkoop ik ook dingen op marktplaats maar daar komen vaak veel onzinvragen en biedingen, en ik gun iemand met liefde voor koffie de machine. Vandaar dat ik het hier in de verkoop doe.
De details:
Izzo Alex Duetto III met 2 aparte boilers, PID, rotatiepomp.
Bouwjaar 2012, toen gekocht bij van Pommeren in Utrecht. Hij heeft al die jaren met een harsfilter op de waterleiding aangesloten gezeten. Ik woon in Amersfoort, dus ook zonder filter al zacht water.
Altijd netjes schoongemaakt, en onderhoud gehad bij van Pommeren, Casabarista en vorig jaar bij dr tradingshop in Utrecht.
inclusief de 2 originele portafilters met 1 en 2-kops filter.
Uiteraard werkend te bekijken !
Vraagprijs: 850,-
Re: Te koop: Alex Duetto III
2Geen foto's ofzo?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Te koop: Alex Duetto III
3Ik dacht dat ik de foto's al gepost had - blijkbaar iets niet goed gedaan. 2e poging: