[VERKOCHT] Bezzera Strega S AL uit 2018 te koop

1
Prachtige Bezzera Strega S AL uit 2018.
Machine zit er erg mooi uit. Uiteraard zijn er wat lichte krasjes van kopjes op het rooster. De kunststof kap ziet er nog netjes uit maar als je met een loep kijkt dan zie dat de 'chrome' lak op 2 plekken een beetje loslaat. Gebeurt bij alle Strega's. Nieuwe kap is los te koop voor rond de 40 euro, meen ik.

Heeft vorig jaar een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad (incl. zuigerringen) en recent een nieuwe pakking van de stoomkraan (beiden bij Redspresso).

Altijd gebruikt met gefilterd water.

Wordt geleverd met 2 prachtige filterdragers (enkele en dubbele uitloop) en goede kwaliteit filterbakjes.

Vraagprijs: 990 euro
Lokatie: Delfgauw
Laatst gewijzigd door dennis-caro op ma 10 jul 2023, 12:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Bijlagen
Foto 1 Foto 1
Foto 2 Foto 2
Foto 3 Foto 3

Re: Bezzera Strega S AL uit 2018 te koop

2
Even bovenaan zetten.
Er is op Marktplaats best veel interesse. Maar ook veel onbeschoftheid, helaas. Wel bieden maar niet meer reageren. Ik heb nu 2 serieus geïnteresseerden. Met 1 is de prijs nog even een issue. De 2e is nog op vakantie. Ik hoop dat deze persoon na z'n vakantie nog steeds interesse heeft. Misschien is de vakantie zoveel duurder uitgevallen dat bij de Strega even moet laten zitten :D

Graag verkoop ik 'm aan een liefhebber dus vandaar even ophoog schoppen, hopelijk is hier iemand die deze prachtige machine wil overnemen.

Mijn vraagprijs is 1150 euro maar voor Koffiepraat leden haal ik daar 100 euro af ;)

Re: Bezzera Strega S AL uit 2018 te koop

10
dennis-caro schreef:Er mag een slotje op!
Zojuist verkocht via Marktplaat aan een koffieliefhebber. Die zal er veel plezier aan gaan hebben.
En die is welkom op het forum!

Gefeliciteerd met de verkoop en de aankoop voor de nieuwe eigenaar!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!