Eureka Atom Specialty 75
De Eureka Atom heb ik recent van forumlid Maurice1 bekomen. Vlak daarvoor was Madencio eigenaar.
Biedt me toch te weinig winst in plek tov mijn Ceado.
Deze molen is eigenlijk nog echt nieuw en heeft er nog geen eens 100 malingen op zitten. Het betreft een speciale uitvoering met een built in tamper en een grote hopper. Hij heeft de zogeheten diamond inside schijven. Voor het geld is dit denk ik een van de beste molens die je kunt kopen. Van deze heb ik helaas geen doos meer.
Prijs voor forumleden 600 euro (ex mogelijke verzending).
Zie verkoop topic voor foto’s:
https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=12972
Re: Eureka Atom Specialty 75 te koop
2Nee, niet weer! Ik ben al 2x in de verleiding gekomen deze molen over te nemen Nu een 3e keer. Maar eigenlijk is mijn XL prima.. toch?…
Woon je wellicht heel ver weg zodat dat een (slecht) excuus voor me kan zijn?
Woon je wellicht heel ver weg zodat dat een (slecht) excuus voor me kan zijn?
4Ja bedankt OmeCo. Nu heb ik Erik dus een voorzichtige PB gestuurd…
5🫣bever schreef:Ja bedankt OmeCo. Nu heb ik Erik dus een voorzichtige PB gestuurd…
6Neem ik die XL wel van je overbever schreef: di 27 jun 2023, 23:27 Ja bedankt OmeCo. Nu heb ik Erik dus een voorzichtige PB gestuurd…
7Enablers unite!
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
8Haha. Nou er is blijkbaar iemand die eerder heeft gereageerd, dus acht de kans klein dat mijn XL beschikbaar komt. Zou de malers sowieso even naast elkaar gaan gebruiken om te testen.
9Kan slotje op.
Bram heeft hem opgehaald en ik hoop dat hij er heel veel plezier mee krijgt!
Bram heeft hem opgehaald en ik hoop dat hij er heel veel plezier mee krijgt!
10Vandaag opgehaald bij Erik, enorm vriendelijk ontvangen en een mooie espresso mogen drinken.
Afhankelijk of de Atom gaat bevallen komt er de Atom of een zwarte XL vrij voor de liefhebber.
Bram
Afhankelijk of de Atom gaat bevallen komt er de Atom of een zwarte XL vrij voor de liefhebber.
Bram