Beste mede-koffieliefhebbers,
Ik ben vol vertrouwen in de Kickstarter gestapt om een keer niet achter te lopen. Ook met het vertrouwen in Timemore als bedrijf en het idee dat ik altijd van de malers af zou kunnen komen en/of er iemand een plezier mee te kunnen doen. Ze komen er over niet al te lange tijd aan dus ik moet knopen gaan doorhakken omdat ik echt maar 1 maler op het aanrecht mag zetten. Enneh... Op mijn werk staat ook al wat spul waar ze thuis niets van af weten...
Uiteindelijk denk ik dat de Niche de maler is waar ik het minste compromisloos mee door het leven kan gaan. En ik gebruik denk ik de variabele toeren niet. Ik haal niet voldoende verschil uit de grotere flat burrs (bedenk dat ik een SM83 heb gehad).
Dus ben ik nu al aan het peilen wie er interesse heeft in deze malers. De specs zullen bekend zijn, maar je kunt het hier nog kort [pagina 1] of lang [54 pagina's and counting] nalezen:
https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic. ... re#p162355
Ik beloof dat ik de dozen dicht houd zodat de koper zelf de uitpak-ervaring heeft. Als de afstand niet te groot is en we kunnen iets plannen kom ik de maler ook zelf brengen voor een kleine brandstof vergoeding, meekijk-plezier en misschien een cappuccino.
Ik zou er graag een paar zakjes koffie aan verdienen maar het niet te gek maken. Ik stel me voor dat de 64S €325,= mag kosten. De 78Swil ik aanbieden voor €500,=, deze is inmiddels gereserveerd. De prijzen zijn geldig als Timemore zich aan zijn belofte houdt dat er geen shipping en belasting bij komt.
Beide machines zijn zwart.
[Edit: titel gewijzigd en de 78S op gereserveerd gezet]
[Edit2: titel gewijzigd, 64S is gereserveerd]
[VERKOCHT] Timemore Sculptor 64S
1
Laatst gewijzigd door ErikvW op zo 30 jul 2023, 13:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™