Goedemiddag, na lang speuren een jura e4 aangeschaft.
Zeker geen spijt van
Maar omdat al onze keuken apparaten rood zwart zijn ,hebben we de e4 gedeeltelijk laten wrappen.
Zie foto .
Ik weet dat het puur persoonlijk is.
De een vindt het mooi , de ander niet
Re: Jura e4 gewrapt
2Hallo, wat leuk voor je dat je jouw machine hebt geplakt. Zelfs je username heb je erop uitgekozen!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Mooi geworden!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
5Leuk. en als de kleur verveeld nieuw vel er op
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
6Nice! Heeft dat wrappen ook een temperatuur rating; kun je een bijvoorbeeld een rvs boiler machine me plakken? Die worden maximaal rond de 100 graden denk ik?
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
7Dit heb ik kunnen vinden :
Nice! Heeft dat wrappen ook een temperatuur rating; kun je een bijvoorbeeld een rvs boiler machine me plakken? Die worden maximaal rond de 100 graden denk ik?
[/quote]
Nice! Heeft dat wrappen ook een temperatuur rating; kun je een bijvoorbeeld een rvs boiler machine me plakken? Die worden maximaal rond de 100 graden denk ik?
[/quote]