(VERKOCHT) FORCE TAMPER met 2 bases.

1
De Force Tamper die ik pas heb gekocht mag weg. Waarom? Omdat ik tevreden ben met de imitatie versie die ik óók had gekocht en belangrijkste is dat ik het geld wil gebruiken voor andere koffie gadgets en ik denk dat ik de Force Tamper sneller kan verkopen door de naam. Dus vandaar dat deze weg mag. De Force heeft meer power dan de imitatie maar voor het tampen maakt het niet uit heb ik gemerkt.

De Force Tamper is dus een geweldige tamper die het tampen echt vereenvoudigd. Ik was al jaren sceptisch maar het geeft echt een stukje comfort.

Ik bied deze tamper aan voor 150 euro. Dat is volgens mij een prima prijs.

Aangezien ik in Emmen woon wat voor vele ver weg is, is dit de prijs incl verzending via postnl.

Hoor graag via pb als je interesse maar kan ook direct via mail naar bobgeffen[AT]gmail.com

De foto's :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: (TKA) FORCE TAMPER met 2 bases.

2
Ps: staat voor nu alleen hier op het forum te koop, van het weekend gaat hij op marktplaats indien er geen interesse is hier.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: (GERESERVEERD) FORCE TAMPER met 2 bases.

8
bever schreef: vr 25 aug 2023, 12:45
bobbee schreef: vr 25 aug 2023, 10:29
bever schreef:Verbaast me niets dat hij zo snel weg (gereserveerd) is. Welke imitatie tamper heb je? Ben wel benieuwd gezien de prijs van the force tamper :)
viewtopic.php?p=162963#p162963
Oei, dat is ook nog een behoorlijk stevige prijs ;)
Als je iets goedkopers zoekt dat min of meer hetzelfde doet: https://nl.aliexpress.com/item/1005005584836874.html
Video in gebruik: https://streamable.com/c235u2

Helaas alleen met ripple base te koop, weet niet of je er ook een flat base aan kan draaien.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕