een paar malers die ik niet hoef ;-)
1LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Als het groot en geel moet dan heb ik die alrobinfcb schreef: do 26 okt 2023, 16:16 Die Eureka Zeus One ziet er wel cool uit
- 85-millimeter flat burrs
- low retention
- an adjustable RPM motor
Ik heb mijn Honne tweedehands, en daar leek het in eerste instantie of er chroom vanaf was langs de rand, maar het bleek gewoon vuil wat ik er vanaf kon poetsen. Volgens mij is het gewoon RVS. Maar ik heb een wat ouder model, dus kan zijn dat de nieuwe modellen een verchroomd metaal gebruiken.fransg schreef: do 26 okt 2023, 16:35 Goed gespot!
Ik was me er niet van bewust dat de naam ook uitgelaserd in dat bovenplaatje kan.
Die techniek laat wat ruwe randjes over dus ik hoef dat ook niet.
Het metaal zelf is mooi glad aan de de rand maar het chroom is er langs de rand wat af.
Misschien is het ook geen chroom, maar het is dat het spiegelgladde van het oppervlak langs de rand een beetje ruw is.robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 11:25Ik heb mijn Honne tweedehands, en daar leek het in eerste instantie of er chroom vanaf was langs de rand, maar het bleek gewoon vuil wat ik er vanaf kon poetsen. Volgens mij is het gewoon RVS. Maar ik heb een wat ouder model, dus kan zijn dat de nieuwe modellen een verchroomd metaal gebruiken.fransg schreef: do 26 okt 2023, 16:35 Goed gespot!
Ik was me er niet van bewust dat de naam ook uitgelaserd in dat bovenplaatje kan.
Het metaal zelf is mooi glad aan de de rand maar het chroom is er langs de rand wat af.
Wat ik wilde zeggen, is dat ik denk dat je dat 'ruwe' er gewoon af kan poetsenfransg schreef: ma 30 okt 2023, 11:33Misschien is het ook geen chroom, maar het is dat het spiegelgladde van het oppervlak langs de rand een beetje ruw is.robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 11:25Ik heb mijn Honne tweedehands, en daar leek het in eerste instantie of er chroom vanaf was langs de rand, maar het bleek gewoon vuil wat ik er vanaf kon poetsen. Volgens mij is het gewoon RVS. Maar ik heb een wat ouder model, dus kan zijn dat de nieuwe modellen een verchroomd metaal gebruiken.fransg schreef: do 26 okt 2023, 16:35 Goed gespot!
Ik vind dat geen enkel probleem. Het is een maler, geen duur horloge.
robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 12:46 Wat ik wilde zeggen, is dat ik denk dat je dat 'ruwe' er gewoon af kan poetsendat heb ik ook gedaan met mijn Honne waar ik op dezelfde plek ook dat 'ruwe' had zitten, bleek vuil te zijn.
Jullie hebben gelijk!Is gesmolten plastic van het laseren.
Terug naar “Koffiemolens & malers”