Re: een paar malers die ik niet hoef ;-)

5
Goed gespot!
Ik was me er niet van bewust dat de naam ook uitgelaserd in dat bovenplaatje kan.
Die techniek laat wat ruwe randjes over dus ik hoef dat ook niet.
Het metaal zelf is mooi glad aan de de rand maar het chroom is er langs de rand wat af.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
fransg schreef: do 26 okt 2023, 16:35 Goed gespot!
Ik was me er niet van bewust dat de naam ook uitgelaserd in dat bovenplaatje kan.
Het metaal zelf is mooi glad aan de de rand maar het chroom is er langs de rand wat af.
Ik heb mijn Honne tweedehands, en daar leek het in eerste instantie of er chroom vanaf was langs de rand, maar het bleek gewoon vuil wat ik er vanaf kon poetsen. Volgens mij is het gewoon RVS. Maar ik heb een wat ouder model, dus kan zijn dat de nieuwe modellen een verchroomd metaal gebruiken.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

7
robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 11:25
Ik heb mijn Honne tweedehands, en daar leek het in eerste instantie of er chroom vanaf was langs de rand, maar het bleek gewoon vuil wat ik er vanaf kon poetsen. Volgens mij is het gewoon RVS. Maar ik heb een wat ouder model, dus kan zijn dat de nieuwe modellen een verchroomd metaal gebruiken.
Misschien is het ook geen chroom, maar het is dat het spiegelgladde van het oppervlak langs de rand een beetje ruw is.

Ik vind dat geen enkel probleem. Het is een maler, geen duur horloge.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

8
fransg schreef: ma 30 okt 2023, 11:33
robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 11:25
Misschien is het ook geen chroom, maar het is dat het spiegelgladde van het oppervlak langs de rand een beetje ruw is.

Ik vind dat geen enkel probleem. Het is een maler, geen duur horloge.
Wat ik wilde zeggen, is dat ik denk dat je dat 'ruwe' er gewoon af kan poetsen :P dat heb ik ook gedaan met mijn Honne waar ik op dezelfde plek ook dat 'ruwe' had zitten, bleek vuil te zijn.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

10
robinfcb schreef: ma 30 okt 2023, 12:46 Wat ik wilde zeggen, is dat ik denk dat je dat 'ruwe' er gewoon af kan poetsen :P dat heb ik ook gedaan met mijn Honne waar ik op dezelfde plek ook dat 'ruwe' had zitten, bleek vuil te zijn.
Is gesmolten plastic van het laseren.
Jullie hebben gelijk!

het linker deel heb ik al met aceton gepoetst: