Vreemde schroef LaPavoni

1
Ik wil van mIjn Lapavoni Professional de bodemplaat eraf halen maar ik krijg 'm niet los. Er zit een heel vreemde schroef. Herkent iemand deze? Het lijkt een ster maar er zit iets in het midden waardoor ik een ster-bitje er niet in krijg.

(er is helaas water in de bodem gekomen, stop sloeg eruit. Ik wil de boel openmaken en drogen)

Afbeelding

Re: Vreemde schroef LaPavoni

2
Ja is een Torx maar met puntje. Als je een platte schroevendraaier hebt niet te groot dan past die er scheef in en werkt het om los te draaien. Daarna kun je er een andere schroef on draaien zonder puntje.
Zo'n bitje is wel gewoon ook te koop in bitsetjes van de Action ook wel.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

8
Voor zo'n boutje heb je niks bijzonders nodig hoor. Als je denkt het veelvuldig te gebruiken voor goed vastzittende bouten ja dan investeren maar hoevaak heb je zo'n Torx met puntje nodig....
Action is weekmetaal inderdaad maar ze hebben ook wel goede dingen er tussen liggen. Het verschilt. Mijn bitje komt trouwens van de lidl, net even gekeken.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
Zo'n setje is een heerlijk bezit voor het leven en ook een prettig idee dat je iets van kwaliteit nalaat aan toekomstige generaties zodat ze nog eens aan je denken.

Ik heb nog geen moment spijt gehad van de aanschaf.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino