(VERKOCHT) DF64 gen 2 in het wit.

1
Omdat deze df64 gen2 maler mij zo goed bevalt en dat ook voor filterkoffie wil ik de df64v gaan aanschaffen vanwege de variable rpm en de voordelen daarvan voor filterkoffie. Dit is dus de rede van verkoop.

Deze maler die ik nu net sinds 17 november in gebruik heb genomen zoals vast wel bekend en mag worden overgenomen voor 400 euro, dat is de prijs die ik ervoor betaald heb vanwege de pre order korting. De prijs is momenteel hoger maar wie wilt kan nu dus profiteren van deze speciale prijs en ik kan dan de df64v aanschaffen.
De maler komt met de volle garantie en factuur via homebarista.be.
Wellicht overbodig om te vermelden maar hij werkt prefect en komt in de orginele verpakking.

Interesse? Stuur mij een pb.

[img]https://up.picr.de/46711686bu.jpg[/img]

https://youtu.be/4mW_yqdequE
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: (TKA) DF64 gen 2 in het wit.

4
Ik ben een slecht mens denk ik. Ik heb getwijfeld, maar ik dacht dat ik misschien beter kon wachten tot je de -V weg deed...

Zoals ik al zei, soms komen kwade dingen in mijn hoofd...
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

5
ErikvW schreef:Ik ben een slecht mens denk ik. Ik heb getwijfeld, maar ik dacht dat ik misschien beter kon wachten tot je de -V weg deed...

Zoals ik al zei, soms komen kwade dingen in mijn hoofd...
Haha! De V heb ik (nog) niet...dus zou toch deze gen2 pakken dan denk ik.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

6
100 punten dat je het net zo grappig oppakt als mijn opmerking was bedoeld. De Gen2 voegt voor mij net te weinig toe, ik wil een stapje gaan zetten naar hogere utitliteit en/of bouwkwaliteit. Vandaar ook de zoektocht naar een P64. Voor alle mensen die nog een zeer solide maler zoeken tegen een weggeef prijs: koop deze. Dit is de beste deal die je kunt vinden.

Tenzij er nog andere mensen zijn die hun 78S voor rond de 500 euro weg doen.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

7

ErikvW schreef:100 punten dat je het net zo grappig oppakt als mijn opmerking was bedoeld. De Gen2 voegt voor mij net te weinig toe, ik wil een stapje gaan zetten naar hogere utitliteit en/of bouwkwaliteit. Vandaar ook de zoektocht naar een P64. Voor alle mensen die nog een zeer solide maler zoeken tegen een weggeef prijs: koop deze. Dit is de beste deal die je kunt vinden.

Tenzij er nog andere mensen zijn die hun 78S voor rond de 500 euro weg doen.
Afbeelding

Ja, doe p64 is natuurlijk prachtig. Iets beter gebouwd, betere motor dan de df64v maar jammer dat chute vast zit en geen plasma geen zoals deze df64 gen2 heeft en ruim 1000 euro meer kost. Het zijn allemaal keuzes, qua maal kwaliteit ontloopt het elkaar niet veel. De 078s van timemore trekt mij niet, heel kort bereik op espresso gebeid bijvoorbeeld en geen keuze voor alternative maalschijven, iets wat essentieel is voor mij en de keuze voor een maler. 64mm maalschijven zijn ook nog betaalbaar als je andere schijven wilt kopen. Daarom kies ik een df64 maler en als de cash er zou zijn een p64 misschien.
Op termijn doe ik de Niche misschien ook nog wel weg maar dat heeft geen haast.

9
Hij is nog te koop. Ik twijfelde zelf om hem te verkopen of erbij te houden en potentiële kopers via Marktplaats hebben afgehaakt.

Ik ben er nu voor 100% uit want de df64v bevalt mij ook geweldig goed en die blijft.

Dus wie wilt kan deze overnemen. Heb hem zojuist ook weer op marktplaats geplaatst. Is een geweldige maler die mij out of the box heeft doen verbazen op smaak!