Hi allen,
Hierbij verkoop ik mijn VA Mythos One (2017). Het is een beest van een machine, maar omdat ik steeds meer op kantoor werk en daardoor steeds 'oude' koffie drink (retentie) wil ik een single dose. Ik drink namelijk maar 1 dubbele espresso per dag thuis. Het wegmalen vind ik zonde, dus ik heb besloten als tussenstap een Niche Zero te halen om aan het einde van het jaar een EG-1 oid te bestellen. De maler maalt consistent, fluffy en ik krijg er ontzettend lekkere espresso uit. De clima pro techniek gebruik ik niet en heb ik uitgezet. Ik wil wel benadrukken dat de maler meer dan 1 shot per dag nodig heeft om tot volle potentie te komen. Het indailen gaat heel eenvoudig.
Ik heb de maler zelf van marktplaats gehaald en laten nakijken door de Espressodokter. Die vond geen problemen en zei dat de maalschijven nog mee konden. Er zitten wel enkele gebruikerssporen op.
Op marktplaats verkopen de malers rond de 1000, ik zet hem op het forum voor 850. Je kan hem uiteraard vrijblijvend proberen in Zeist.
[VERKOCHT] Victoria Arduino Mythos One
1
Laatst gewijzigd door Emass op wo 20 mar 2024, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Rocket R58 Cinquantotto - Timemore 64s - Commandante C40