TKA La Marzocco Linea Micra wit

1
Te koop aangeboden deze Linea Micra in het wit. Te overhaast deze gekocht.. De nieuwe Mini blijft in mijn hoofd zitten dus ik neem mijn verlies en verkoop de Micra.

Hij is twee weken geleden aangeschaft bij ESW. Er zijn 45 koffies mee gezet. Hij is in absolute nieuwstaat, alle accessoires, factuur (met garantie), doos erbij.

Op te halen en uit te proberen in Breda

Vraagprijs: 3400
Bijlagen

5
gilleko B. schreef:Ik zie de toegevoegde waarde van die mini niet als je die Micra hebt. Zou er nog goed over nadenken!

Afbeelding
Van wat ik begrepen heb wordt de mini heel ander (op)gebouwd en zijn de gebruikte materialen van een andere kwaliteit. De mini is echt een kleine versie van de horeca machine terwijl de micra flinke consessies doet. Zo is hoe ik het begrepen heb
Afbeelding
Als je de micra en mini naast elkaar ziet is de micra of echt een “speelgoedje”. Schattig, maar de mini is veel meer een statement in mijn ogen
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7
gilleko B. schreef:Vermoed dat de espresso er niet beter door wordt, maar het fysiek ruimtelijk impact van een mini is in mijn ogen mooier.

Afbeelding
Op korte termijn misschien niet….maar op de lange termijn….Begrijp dat de druk en temp een stuk stabieler zijn, moeilijk te zeggen wat de impact daarvan op de espresso is. Maar als bouwkwaliteit er niet toe doet op de kwaliteit van espresso hebben we allemaal zwaar overgewaardeerde machines
Afbeelding
Maar goed, laten we die discussie maar niet aangaan in dit topic
Afbeelding
Hoop dat de micra snel verkoopt
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk