even voorstellen en natuurlijk vraagje

1
Hoi Allen, wij zijn nieuw op dit mooie forum, wij zijn hier terecht gekomen omdat we opzoek waren naar een antwoord op ons probleem met ons Bosch inbouw koffieapparaat, er staat erg veel info op dit forum maar kan niet er echt uitkomen.

Dit is er aan de hand het gaat om de Bosch CTL636ES6/04 hij heeft het altijd super gedaan we zijn er ook zunig op en alle onderhoud gedaan zelfs wel eens vaker dan nodig was.

tot 2 week terug begon het wat mis te gaan, toen wij het melksysteem wilden spoelen gaf hij aan koolzuurhoudend water verwijderen en of waterfilter verwijderen, HUH? oke waterfilter eruit en schoon water er in nee hielp niet, aan uit met hoofdschakelaar en ja daar was het weer goed, maar voor maar 2 dagen toen begon het weer, maar nu ging het even anders, op melksysteem reinigen drukken en ja gaf water uit de uitloop, maar toen steeg i bijna op een en al stoom wooow ik gauw de deur open en weer dicht zodat hij afbrak, ook gaf hij gelijk weer de koolzuur code. stekker er uit gehaald gewacht weer erin maar niks helpt meer, we spoelen nu gewoon het melk systemen met water en dan op melkschuim drukken zo maken we m schoon.

Toen begon het ook bij koffie zetten kwam geen koffie uit en poef weer koolzuur code pffff, aan uit ja weer klaar maar melksysteem nog steeds niet, wij kunnen nu wel weer gewoon koffie zetten en of capucino dat werk prima, maar reinigen is een ramp dan slaat i gelijk op hol met stoom en koolzuur code, ik wil best onkosten maken maar om nu maar alles te gaan vervangen is zonder te weten of het werkt is ook wel wat. wel hebben we de zetgroep vervangen deze was er wel aan toe, maar heeft het probleem niet opgelost

heeft iemand enig idee wat de grootste boosdoener zou kunnen zijn? dan vervang ik dat

alle hulp welkom gr sake en sophie