Baristaswag Evo 2.0 Milk Pitcher

1
Heeft er iemand toevallig ervaring met een gebogen melk kannetje van Baristaswag?

Ik kom deze al maanden regelmatig op mijn nieuwsfeeds tegen en ben eigenlijk wel benieuwd of er hier iemand persoonlijke ervaringen mee heeft?

Cheers!
Laatst gewijzigd door Warheart op wo 07 aug 2024, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Coffee, sleep, Coffee, repeat
Bijlagen
Deze dingen dus. Zijn vast wel bekend Deze dingen dus. Zijn vast wel bekend

Re: Baristaswag Evo 2.0 Milk Pitcher

6
bobbee schreef: wo 07 aug 2024, 19:40 Ik heb niet zo'n duur kannetje maar wel een soortgelijke met scherpe spout. Echter ben ik erachter dat zoiets eigenijk niet echt nodig is want het kan ook zonder.

Heb er een filmpje van gemaakt tijdje terug;

https://youtu.be/NzbgTa3jj0k?si=Jhzei-oNOSo8CeD8
Haha, ja dat filmpje had ik wel eerder gezien XD Amateurs als ikzelf zijn daar nog jaren van verwijderd.

Ik ga het gokje gewoon eens wagen en die Swag kannetjes bestellen.

Je krijgt er gelijk 2 voor de prijs, dus dan scheelt het niet gek veel meer met een Motta kannetje eigenlijk #zelfgoedpraterij

Zal even duren, maar review van mij komt!
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Re: Baristaswag Evo 2.0 Milk Pitcher

7
Warheart schreef:
bobbee schreef: wo 07 aug 2024, 19:40 Ik heb niet zo'n duur kannetje maar wel een soortgelijke met scherpe spout. Echter ben ik erachter dat zoiets eigenijk niet echt nodig is want het kan ook zonder.

Heb er een filmpje van gemaakt tijdje terug;

https://youtu.be/NzbgTa3jj0k?si=Jhzei-oNOSo8CeD8
Haha, ja dat filmpje had ik wel eerder gezien XD Amateurs als ikzelf zijn daar nog jaren van verwijderd.

Ik ga het gokje gewoon eens wagen en die Swag kannetjes bestellen.

Je krijgt er gelijk 2 voor de prijs, dus dan scheelt het niet gek veel meer met een Motta kannetje eigenlijk #zelfgoedpraterij

Zal even duren, maar review van mij komt!
Ik heb het filmpje net geupload maar eerder opgenomen. Had ik toch nog niet online gezet? Kan zomaar want ik vergeet best veel van zulke dingen...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Baristaswag Evo 2.0 Milk Pitcher

8
bobbee schreef: wo 07 aug 2024, 23:08
Warheart schreef:
bobbee schreef: wo 07 aug 2024, 19:40 Ik heb het filmpje net geupload maar eerder opgenomen. Had ik toch nog niet online gezet? Kan zomaar want ik vergeet best veel van zulke dingen...
Afbeelding
Ik meen het wel echt al eerder gezien te hebben ? Zou er iemand anders dat misschien ook gedaan hebben, dat ik dat met jouw filmpje verwar? Dar zou mij ook niks verbazen hoor :?

Ik vind het iig erg knap dat je zoiets er uit krijgt met de zijkant van een kannetje. Dat lukt mij met gebruik van de spout al niet eens , haha
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Re: Baristaswag Evo 2.0 Milk Pitcher

9
Nou, ik geloof dat ik hier wel echt iets mee ga bereiken op termijn.

De "flow" met het schenken lijkt veel beter onder controle te zijn met de manier waarop ik schenk.

Spul is erg goed verpakt aangekomen en ook echt verrassend snel! 5 dagen in totaal vanaf Tel Aviv naar Hellevoetsluis.

Ik ga hier nog een hoop meer mee rommelen, maar de eerste en tweede schenking vallen me zeker niet tegen!

Cheers!
Coffee, sleep, Coffee, repeat
Bijlagen