TKA bezerra Strega PSM

1
Hierbij mag mijn Strega terug in de verkoop.
De reden is dat hij minder en minder gebruikt wordt en dat filterkoffie de go to koffie aan het worden is hier in huis.

Dik jaar geleden hier gekocht van OmeCo en sindsdien met evenveel liefde behandeld.

Netjes onderhouden machine waarbij steeds gefilterd water gebruikt is.

Heeft ook de psm mod!

Komt met de normale gebruikssporen op lekbak en kopjes warmhoudplaat (of zoiets)

Dubbele en enkele PF erbij alsook de naked

Eikenhouten afwerking

Testen kan zeker!

Ik dacht aan 1200€

Foto’s trekken is niet mijn sterkste kant
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door seels op ma 16 sep 2024, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

TKA bezerra Strega PSM

2
Hee, deze post had ik even gemist! Wat jammer dat dit fijne apparaat nu meer uit dan aan staat. Ik hoop dat zich snel een nieuwe eigenaar meldt.

Ik vond nog wat foto’s in mijn digitale koffie-schoenendoos:
Afbeelding
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

Re: TKA bezerra Strega PSM

6
Waarom staat deze nog steeds te koop? Prachtmachine, heldere historie, denk met PSM en eiken accenten de beste uitvoering die je kunt hebben tegen een nette prijs...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

7
ErikvW schreef:Waarom staat deze nog steeds te koop? Prachtmachine, heldere historie, denk met PSM en eiken accenten de beste uitvoering die je kunt hebben tegen een nette prijs...
Klopt: met PSM. Is mijn ex zeg maar. Het eikenhout is maatwerk en door Tiramisu Harderwijk gemaakt. Die houtset kostte ongeveer €150. Dat krijg je er nu dus gewoon bij!

8
omeCoffee schreef: vr 08 nov 2024, 10:31
ErikvW schreef:Waarom staat deze nog steeds te koop? Prachtmachine, heldere historie, denk met PSM en eiken accenten de beste uitvoering die je kunt hebben tegen een nette prijs...
Klopt: met PSM. Is mijn ex zeg maar. Het eikenhout is maatwerk en door Tiramisu Harderwijk gemaakt. Die houtset kostte ongeveer €150. Dat krijg je er nu dus gewoon bij!
En ik weet toevallig dat de Naked PF voor deze uniek is en bepaald niet voor niets is.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

9
ErikvW schreef:
omeCoffee schreef: vr 08 nov 2024, 10:31
En ik weet toevallig dat de Naked PF voor deze uniek is en bepaald niet voor niets is.
Grappig. Ik heb het het topic (Bezzera Strega met PSM) waarin ik hem te koop zette, 2 jaar geleden, terug gelezen. Was een heel gedoe met een potentiële koper!