Gaggia classic pro 2019 gaggiuino mod

1
Recent gerenoveerde gaggia classic pro 2019 met gaggiuino mod. Hiermee kan je;
- exacte temperatuur instellen
- druk profileren (pressure profiling)
- flow profiling
- verschillende flow profiles aanmaken
- super krachtige stoom
- shot geschiedenis kijken (sd kaart voor nodig)

Het gaat over de nieuwste generatie van gaggiuino met het nieuwe grote scherm, je kan updates van je computer uploaden.

Ik heb het zelf gebouwd, samen met mijn vader die elektricien is. Het heeft een compleet nieuwe kabel harnas, alle ouwe kabels komen er natuurlijk nog bij. Ook heb ik de hele boiler uit elkaar gehaald en ontkalk, en sinds die tijd onthard water gebruikt.

Ook heb ik de ingebouwde weegschaal maar het lukte mij niet om het te solderen, als je hier handig mee bent zou je eventueel dit kunnen doen.

Het komt met alle originele accessoires behalve de spouted portafilter en ook geen blindfilter. Heb wel de doos en een extra ims big bang 20g filter bakje die ik er bij kan gooien.

De profielen die je hiermee kan maken hebben mij overtuigd samen met een bonus van mijn werk om een decent te kopen.

Op marktplaats staat ie voor 600 maar hier mag die weg voor 500
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bijlagen

Re: Gaggia classic pro 2019 gaggiuino mod

3
Hey, je krijgt er alles bij voor de low voltage onderdelen (bij diy efi, bij peak krijg je volgens mij alles) omdat ik de eco board had, heb ik ook de high voltage onderdelen er bij moeten bestellen via aliexpress.

Installatie ging bij mij best soepel, had eerst alles er uit gehaald, gereinigd, en dan de nieuwe wiring harnas gemaakt. Had alles gecheckt met een multi meter, en werkte in een keer. Enige probleem had ik met de hardware scales, had nog nooit gesoldeerd, en kende ook niemand die het wel kan. Maar de predictive scales werken best goed vooral als de shot dialed in is (+- 1g).

Het bevalt me erg goed qua shot kwaliteit en steaming power, maar uiteindelijk is het nog steeds een gaggia classic. Ik had hiervoor en heb nogsteeds mijn mara x en ik vind het gebruiks gevoel veel beter daarmee, vandaar dat ik ga upgraden naar een decent.

Sent from my iPhone using Tapatalk