[TKA] Faema MC 80 met verse maalschijven

1
Altijd al eens een "big conical" espresso grinder willen proberen? Hier is je kans. Alle behoren zit erbij: hopper, elektronische schakeling voor autofill. Die laatste is nu los, ik heb hem voor single dosing uitgerust. Dat is ook het wat je in de doser ziet zitten, een trechtertje gemaakt van een tijdschriftkaft. Die kan ik er natuurlijk uit halen als je wilt.

Ik heb er een tijd terug nieuwe maalschijven in gezet, die hebben denk ik zo'n 15 kg gezien dus zijn nog in topstaat.

Zie hier voor foto's: Marktplaats

Vraagprijs: 75 euro
Laatst gewijzigd door Kabouter op vr 08 nov 2024, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)

Re: [TKA] Faema MC 80 met verse maalschijven

2
Kabouter schreef: vr 08 nov 2024, 10:12 Altijd al eens een "big conical" espresso grinder willen proberen? Hier is je kans. Alle behoren zit erbij: hopper, elektronische schakeling voor autofill. Die laatste is nu los, ik heb hem voor single dosing uitgerust. Dat is ook het wat je in de doser ziet zitten, een trechtertje gemaakt van een tijdschriftkaft. Die kan ik er natuurlijk uit halen als je wilt.

Ik heb er een tijd terug nieuwe maalschijven in gezet, die hebben denk ik zo'n 15 kg gezien dus zijn nog in topstaat.

Zie hier voor foto's: Marktplaats

Doe een leuk bod!
Je weet dat vraagprijs verplicht is?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino