Ik benader over het algemeen koffiepraat via de browser, zowel op mobiel als PC. Dit werkt prima.
Soms krijg ik een melding of ik verder wil in de browser of via Tapatalk en dan kies ik gewoon de browser, want dat ben ik gewend en dat werkt.
Zijn er hier gebruikers van Tapatalk en wat vinden jullie daar de voordelen van?
Re: Tapatalk
2Ik heb het ooit gebruikt, vond het maar matig. Wat doodirritant is: Tapatalk gebruikers hebben vaak een soort 'signature' waar ze zelf geen last van hebben maar als je geen Tapatalk hebt krijg je die telkens onder hun berichten onder je neus gedrukt.JanvD schreef: za 09 nov 2024, 13:00
Zijn er hier gebruikers van Tapatalk en wat vinden jullie daar de voordelen van?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Kwestie van je instellingen even checken.fransg schreef:Ik heb het ooit gebruikt, vond het maar matig. Wat doodirritant is: Tapatalk gebruikers hebben vaak een soort 'signature' waar ze zelf geen last van hebben maar als je geen Tapatalk hebt krijg je die telkens onder hun berichten onder je neus gedrukt.JanvD schreef: za 09 nov 2024, 13:00
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper
4Ik gebruik het al jaren. Voor mijn maatstaven is het prima en de signature heb ik uitgezet dus daar hebben anderen geen last van.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Heeft het voor jou meerwaarde of is het meer om het even?bobbee schreef: za 09 nov 2024, 13:27 Ik gebruik het al jaren. Voor mijn maatstaven is het prima en de signature heb ik uitgezet dus daar hebben anderen geen last van.
(Ik ken het niet, dus zou dan in de app niet weten waar te zoeken naar de meerwaarde)
6Ik gebruik Tapatalk naar tevredenheid op mijn iPhone. Voor €6 per jaar krijg ik geen reclame. Bevalt prima.
7Komt bij dat mijn computer voornamelijk een verzamelplaats voor stof is dus dan is een app al snel voordehandliggend.
8Ik vind vooral het eenvoudige overzicht van nieuwe berichten erg handig, handiger dan via de website. En het modereren gaat ook heel eenvoudig maar dat is voor jou niet van belang.JanvD schreef:Heeft het voor jou meerwaarde of is het meer om het even?bobbee schreef: za 09 nov 2024, 13:27 Ik gebruik het al jaren. Voor mijn maatstaven is het prima en de signature heb ik uitgezet dus daar hebben anderen geen last van.
(Ik ken het niet, dus zou dan in de app niet weten waar te zoeken naar de meerwaarde)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
9Dat eenvoudigere overzicht spreekt me wel aan. Toch maar even proberen dan. Tnxbobbee schreef: za 09 nov 2024, 15:13Ik vind vooral het eenvoudige overzicht van nieuwe berichten erg handig, handiger dan via de website. En het modereren gaat ook heel eenvoudig maar dat is voor jou niet van belang.JanvD schreef:Heeft het voor jou meerwaarde of is het meer om het even?bobbee schreef: za 09 nov 2024, 13:27 Ik gebruik het al jaren. Voor mijn maatstaven is het prima en de signature heb ik uitgezet dus daar hebben anderen geen last van.
10Voor mij heeft Tapatalk grote meerwaarde. Ik bezoek meerdere fora via Tapatalk, en dat is erg handig qua overzicht, meldingen etc.. Voor mij betekent het ook dat ik het forum vaker bezoek, dus win-win lijkt me
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60