Hallo allemaal,
Hierbij wil ik mijn Force Tamper te koop aanbieden. De reden hiervoor is dat is toch graag weer een tamper wil gaan gebruiken zonder veer.
Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht en hij is nog in zeer nette staat. Het is de variant met de 58,5 mm flat base. Hij mag weg voor €150,- en is op te halen in Castricum of eventueel per post te verzenden.
Re: The Force Tamper
3Hi
Heb je een aankoopbon? En zitten alle toebehoren erbij? Heb je daar wellicht nog foto’s van?
Heb je een aankoopbon? En zitten alle toebehoren erbij? Heb je daar wellicht nog foto’s van?
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker
4Ik zou hem sowieso kopen, ook zonder bonRosanne schreef:Hi

Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper
5Ik heb de aankoopbon, de originele doos en een extra base (58,35 mm flat) er bij. Foto kan ik in de loop van de middag voor je maken.Rosanne schreef: ma 23 dec 2024, 12:09 Hi
Laatst gewijzigd door dvlis op di 24 dec 2024, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
6Hierbij de foto’s van de extra’s. De bon heb ik digitaal en zou ik eventueel kunnen printen.
7Ja fijn ding! Ik heb die van bobbee overgenomen. Dagelijks blij mee 

Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
8Is er iemand die het verschil tussen de Force Tamper en die van Normcore kan uitleggen of zelfs ervaring ermee heeft?
Er zit een flink prijsverschil dus ben zo benieuwd waar dit hem in zit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
9Volgens mij moet je het zo zien dat de veer in de Normcore ervoor zorgt dat de overtollige kracht wordt geabsorbeerd om op een x gewicht uit te komen. Dit gewicht is afhankelijk welke veer je in de tamper hebt zitten. Bij de Force Tamper is het zo dat hij elke keer een constant gewicht los laat op de puck wanneer je hem in drukt. Dit gewicht is aanpasbaar op de tamper zelf.MichaelvDuuren schreef: di 24 dec 2024, 13:27 Is er iemand die het verschil tussen de Force Tamper en die van Normcore kan uitleggen of zelfs ervaring ermee heeft?
10Aaah oké, bedankt voor je uitleg.dvlis schreef:Volgens mij moet je het zo zien dat de veer in de Normcore ervoor zorgt dat de overtollige kracht wordt geabsorbeerd om op een x gewicht uit te komen. Dit gewicht is afhankelijk welke veer je in de tamper hebt zitten. Bij de Force Tamper is het zo dat hij elke keer een constant gewicht los laat op de puck wanneer je hem in drukt. Dit gewicht is aanpasbaar op de tamper zelf.MichaelvDuuren schreef: di 24 dec 2024, 13:27 Is er iemand die het verschil tussen de Force Tamper en die van Normcore kan uitleggen of zelfs ervaring ermee heeft?
Ik woon zelf in Uitgeest dus de verleiding is groot, maar ik ben ook erg blij met mijn Normcore, dus ik ga het daar toch maar bij laten.