Goedenavond
Wij hebben onze Siemens inbouw koffiemachine tk76k573 stuk, hij geeft 'Zetgroep reinigen' aan.
Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Zetgroep is schoon, hij maalt wel, maar dan stopt hij.
Zelfs via een YouTube film bekeken hoe het maalsysteem eruit kan halen en kan schoonmaken, maar ook dit helpt niet.
Nu kwam ik er achter dat Siemens garantie tot 15k kopjes koffie garandeert ( vind ik niet veel voor zo'n dure machine). Nu is het zo dat we zo'n 9000 kopjes koffie en ong 7000 koffie+melk hebben gebruikt. Neem aan dat ik dit gewoon bij elkaar optel en het totaal dan 16k is?
Heeft iemand tips wat te doen, wil eigenlijk geen nieuwe machine.... is de zetgroep vervangen een optie, of kan het wat anders zijn?
We horen graag.
Mvg Jorrit en Marieke
Warnsveld
Re: Siemens Tk76k572 inbouw defect
2Die apparaten zijn net als wasmachines, na verloop van tijd gewoon op en aan vervanging toe.Jorrit83 schreef: do 02 jan 2025, 21:25 Nu kwam ik er achter dat Siemens garantie tot 15k kopjes koffie garandeert
Een meer traditionele serieuze espressomachine gaat bij goed gebruik en onderhoud gerust een leven of twee, drie mee.
Hoe duur? Lijkt me een goedkope bak, ook tweedehands
https://www.bosico.nl/product/siemens-tk76k573/
Waarom niet?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Ik zou die melding proberen weg te tikken en door gaan, net zoals een auto oprijden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Ik denk dat je ver een van de weinigen bent die daadwerkelijk ook +15k koffie uit zo'n inbouw ding geperst heeft gekregen, ik zie en hoor wel meer van die automaten maar dan wel in een problemen topic.