Mijn eerste daad als nieuw lid van dit forum is het voorstelrondje.
Al ruime tijd snuffel ik ongezien hier rond. Jaren fan van versgemalen koffie. Destijds begonnen met een quick 3035. De ingebouwde molen werd “vervangen” door een mazzer mini met super joly schijven erin. Vrij snel erna werd de hele quickmill vervangen voor een Lelit Bianca v3.
Dat is waar ik nu ben. Tevreden? Neuhhh, nooit echt
Vooral de Mazzer mini past niet goed in mijn ritueel. Ik houd van precisie en consistentie. Ik meet alles wat ik in de Lelit stop, en wat eruit gaat. De maler is de minst constante factor in dat verhaal. Ik zoek dan ook een goede single dose ter vervanging: snel, consistent, met niet al teveel herrie.
Daarnaast zou ik mezelf graag bekwamen in de wereld van de late art. Melkopstomen op het oog lukt me goed, maar het vormen van beeld op doek is vrij dramatisch. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vrij weinig tijd hieraan heb besteed. De vinger wijst in dit geval naar mijzelf.
Op dit forum ben ik vooral op zoek naar kennis omtrent de volgende molen (en waarschijnlijk andere zaken als m’n upgraderitus weer opspeelt), inspiratie rondom lekkere bonen en geouwehoer over messen.