La Marzocco Linea Mini R aanbieding

1
Hey koffieliefhebbers! ☕️

Leuk nieuws voor iedereen op het Koffiepraat-forum

Bij Op de Weis kun je nu de gloednieuwe La Marzocco Linea Mini R (model 2024) bestellen — in het wit, zwart of RVS — met €300 korting! 🎉

Gebruik simpelweg de kortingscode 'koffiepraat' bij het afrekenen.
De code is geldig t/m 31 oktober 2025, dus je hebt even de tijd (maar wacht niet te lang 😉).

Uiteraard komt de machine met 2 jaar garantie en wordt gratis bezorgd in heel Nederland.

Alle modellen vind je hier: https://www.opdeweis.nl/c-4417197/la-marzocco/

Of je nu al jaren met La Marzocco werkt of droomt van je eerste “echte” espressomachine:
de nieuwe Linea Mini R is echt een parel – strak design, professionele prestaties en gebouwd om tientallen jaren mee te gaan.

Veel plezier met kijken (en misschien kopen 😉),

Re: La Marzocco Linea Mini R aanbieding

2
Kan Michael in ieder geval van harte aanbevelen. Heb inmiddels alweer 4 jaar geleden mijn machine via Op de Weis gekocht en naast dat het een leuk koffiezaakje is, ook uitstekend geholpen met de aanschaf van mijn Mini en daarop volgende service. Heb er nog iedere dag plezier van!
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Re: La Marzocco Linea Mini R aanbieding

3
Ypuh schreef: do 16 okt 2025, 10:42 Kan Michael in ieder geval van harte aanbevelen. Heb inmiddels alweer 4 jaar geleden mijn machine via Op de Weis gekocht en naast dat het een leuk koffiezaakje is, ook uitstekend geholpen met de aanschaf van mijn Mini en daarop volgende service. Heb er nog iedere dag plezier van!
Hi Ypuh,

Wat superleuk om te lezen, dankjewel! ☕️ Geweldig dat je al vier jaar met plezier van je Mini geniet – dat is precies waar we het voor doen. Het team en ik vinden het altijd fijn om te horen dat onze service goed bevalt. Je bent natuurlijk altijd welkom om weer eens langs te komen voor een bakkie!

Groet,
Michaël