Hi allemaal. Ik ben op zoek naar Iemand die me kan helpen om mijn oude maar vertrouwde Ecm Giotto weer
Kan laten pruttelen.
Om precies te zijn heb ik nieuwe koperen leidingen nodig voor de heet water kraan en 1 voor naar de brewhead.
Wie o wie zou me hiermee kunnen helpen? Het liefst in de omgeving van Hoofddorp/ Amsterdam.
Mvg,
Miguel
Re: Hulp gezocht Ecm Giotto
2Je zou Peter van www.kafko.nl kunnen benaderen. Ik ga eens in de 1-2 jaar langs met de Giotto van een vriendin om deze bij hem geheel te laten servicen. Hij heeft veel Rocket Giotto spul in voorraad.mendes schreef: za 01 nov 2025, 22:52 Hi allemaal. Ik ben op zoek naar Iemand die me kan helpen om mijn oude maar vertrouwde Ecm Giotto weer
Kan laten pruttelen.
Om precies te zijn heb ik nieuwe koperen leidingen nodig voor de heet water kraan en 1 voor naar de brewhead.
Wie o wie zou me hiermee kunnen helpen? Het liefst in de omgeving van Hoofddorp/ Amsterdam.
Mvg,
Miguel
Is niet heel dichtbij Amsterdam maar wel een leuk tochtje.
Of je gaat even langs bij De Espressomonteur aan de Fannius Scholtenstraat 19 A, 1051 ES Amsterdam
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Re: Hulp gezocht Ecm Giotto
3Hi Frans,
Bedankt voor je reactie.
Peter ken ik idd. Daar heb ik de Giotto gekocht!
Op dit moment heeft hij deze onderdelen echter niet, dus
vandaar dat ik op zoek ben.
Je 2e optie ga ik even bekijken.
Dank.
Bedankt voor je reactie.
Peter ken ik idd. Daar heb ik de Giotto gekocht!
Op dit moment heeft hij deze onderdelen echter niet, dus
vandaar dat ik op zoek ben.
Je 2e optie ga ik even bekijken.
Dank.