Hallo, ik ben Toon uit Rotterdam, gepensioneerde AV technicus, en ik wil mij even voorstellen.
Ik volg deze blog al vanaf het begin, heb mij ooit geregistreerd, maar kan dat account niet meer vinden.
Ben ooit begonnen met een Quikmill machientje, en later nog een.. daarna een Expobar brutes en een Mahlkoning vario. Toen een La Pavone professional, die ik gebruik bij het kamperen en als reserve machine. Toen nog een Quamar moler erbij, en dit alles gekocht bij Joep van Tuscany in Den Haag. Nu in het bezit van een Bezzera Strega, Eureka mignon libra en een ds 64 voor de single doses. Ook brand ik al jaren met een Gene 101.
Ik ben weer op dit forum terug gekomen omdat ik de Strega wil ruilen voor een Profilec 800.(idee hier opgedaan)
Voor ik deze aanschaf wil ik de strega(5 jaar oud) vast water, verkopen, want ik heb geen ruimte voor twee van die bakbeesten..Ik hoop hier wat tips voor de verkoop te vinden, en de prijs te kunnen bepalen..zelf dacht ik zo rond de duizend euro. Verder vind ik dit een gezellig forum waar ik aardig wat van geleerd heb in de loop der tijd.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk