Horeca volautomaat

1
even een vraag :

Ik ben op zoek naar een Horeca Volautomaat die 4 koppen tegelijk kan maken, zo rond de 200 koppen per uur als capaciteit heeft. :shock: .

Niet voor bij mij thuis hoor :D .

Waar moet ik zoeken ?, enige tips voor welke machines ? en hoeveel euros gaat de hypotheek omhoog :mrgreen: :( .....
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel

Re: Horeca volautomaat

2
4 Koppen? In de zin van gewoon een tweegroeps?

Nou ja....Rancilio heeft in ieder geval wat modellen die wel aan die eisen voldoen. Maar er zullen vast wel veel meer merken en modellen zijn die dat kunnen.
Laatst gewijzigd door Orrin op wo 12 mar 2008, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

3
Zoals gezegd 4 stuks tegelijk, dus 2 groeps achtig waarbij natuurlijk ook de latte macciatto etc gemaakt kunnen worden....Volautomaat voor een horeca bedrijf.

Een kennis van me wil er nm eentje kopen en dan zelf een goede koffie erbij zoeken zonder aan een concept vast te hangen.
Cafes Castel en andere Spaanse producten in de Spaanse Winkel

7
WMF verkoopt nieuwe compacte machines met voldoende capaciteit. Naar keuze op single fase 230V of draaistroom 400V. Deze machines zijn helemaal ´vrij´ te koop met alleen servicecontract.
Zeker even gaan kijken/proeven als je in de markt voor een horeca automaat. Ik heb r een op ´n beurs gezien,´t is echt een compact, strak gestyleerd ding.
Er gaat niets boven morgen.