Hallo Leuten,
Vandaag mijn nieuwe compak K3 polish ontvangen. En dat is even een teleurstelling! De machine was niet goed verpakt waardoor het chroom waarschijnlijk al vanuit Spanje tegen het karton van de verpakking heeft geschuurd. Het blinkende chroom is nu geborstelt staal geworden. Ziet er niet uit. Ben nu erg benieuwd hoe de leverancier gaat reageren!
Iemand ervaring met retour sturen van zeg maar DOA artikelen? Ik neem aan dat ik geen verzendkosten hoef te betalen...
Roelof
Re: Beschadigde koffiemolen ontvangen.
2Oh, da's kl..ten! Waarschijnlijk is het maalresultaat er niet minder om, maar dit wil je natuurlijk niet! Wanneer leren ze eens dat er met al die mooie pakketjes letterlijk wordt gesmeten? 

La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Gelukkig ga ik mij bezzera zaterdag zelf ophalen. No cure no pay!Spironski schreef:Oh, da's kl..ten! Waarschijnlijk is het maalresultaat er niet minder om, maar dit wil je natuurlijk niet! Wanneer leren ze eens dat er met al die mooie pakketjes letterlijk wordt gesmeten?
En inderdaad, malen zal hij wel doen, maar juist voor het uiterlijk hebben we wat meer geld betaald. Deze is ook echt niet meer te verkopen.
Roelof
Bezzera BZ07, Mahlkönig Vario.
4En, al contact gehad met de winkel? Ga er vanuit dat je hem gewoon kan omruilen. Was de doos zichtbaar beschadigd?
Is de 6th wave aan het voorbereiden
5Leverancier heeft al gebeld. Snelle reactie. Molen wordt morgen opgehaald en ondertussen is er een nieuwe besteld. Inclusief een kilo koffie als excuus.
De doos was helemaal niet beschadigd. Echter de molen staat eigenlijk los in een doos. Er zat wel een plastic zak over heen, maar niet goed. Ik vraag mij af of dat overigens helpt. De molen schuurt dan tijdens transport langs het karton en dan krijg je behoorlijke beschadigigen. Ik zal eens kijken of ik het op de foto kan zetten. Ik snap niet dat ze bij een molen van die prijs er niet een paar stukjes schuimrubber in kunnen zetten om de molen te fixeren.
Maar goed, service lijkt uitstekend.
Roelof
De doos was helemaal niet beschadigd. Echter de molen staat eigenlijk los in een doos. Er zat wel een plastic zak over heen, maar niet goed. Ik vraag mij af of dat overigens helpt. De molen schuurt dan tijdens transport langs het karton en dan krijg je behoorlijke beschadigigen. Ik zal eens kijken of ik het op de foto kan zetten. Ik snap niet dat ze bij een molen van die prijs er niet een paar stukjes schuimrubber in kunnen zetten om de molen te fixeren.
Maar goed, service lijkt uitstekend.
Roelof
6Molen is teruggestuurd. Nieuw ontvangen serie Compak molens bleken na controle bij de leverancier ook beschadigd. Ik kon zonder enige moeite de koop annulere. Geld wordt teruggestort. En ze sturen voor de moeite ook nog een kilootje koffie op. Klasse!
7Op zich gaat dat allemaal heel soepel en fijn dat je zo makkelijk je geld terug krijgt, maar nu heb je nog steeds geen maler!? Hoe ga je dat nu aanpakken?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
8Bij wie heb je besteld?
Altijd fijn om te weten welke zaken goede service verlenen.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
9Klopt,Spironski schreef:Op zich gaat dat allemaal heel soepel en fijn dat je zo makkelijk je geld terug krijgt, maar nu heb je nog steeds geen maler!? Hoe ga je dat nu aanpakken?
Maar ik heb ondertussen een andere besteld. Een Mahlkönig Vario! Komt vandaag als het mee zit. (en dat zit het niet want het sneeuwt hier in Groningen behoorlijk)
Roelof
10Ik wilde even afwachten hoe alles zich ontwikkelde. Vind het niet leuk als ik een verkeerd beeld neerzet van een leverancier.Bluecold schreef:Bij wie heb je besteld?
Dus als alles rond is kom ik daar mee.
Roelof