Re: Saeco Talea Giro zet koffie aan binnenkant

2
Hoi Peter,
Het gaat om koffie, niet om helder water. Weet je misschien of de zetgroep/infusor ooit is gevallen?
Kop en cilinderwand kunnen een scheurtje hebben. Gaat de groep er makkelijk in en uit?
Vraag anders even een andere infusor te leen waar je het toestel gekocht hebt. Als dat goed werkt kun je de oude laten nakijken cq. vervangen.
Er gaat niets boven morgen.

Re: Saeco Talea Giro zet koffie aan binnenkant

6
Een van de vel reactiers.Ik zou dat kreng in een zak proppen en weggooien.
Heb medelijden met de medemens en breng hem niet naar de kringloop.

" Ik houd van een lekker kopje koffie. Aangezien ik altijd in een restaurant heb gewerkt en een automaat had die even duur was als een klein auto, was ik dus zeer ontevreden met Philips Senseo. Na velen goede reacties gezien te hebben had ik maar een aangeschaft.

Na een hele tijd nieuw in doos te hebben gelegen kon ik eindelijk in mijn nieuwe woning uitpakken en gebruiken. Aangezet en meteen probleem. Paar keer aan en uit lost het tijdelijk op. Af en toe komt er geen koffie uit nadat knop is ingedrukt en bonen al gemalen zijn. Uitzetten en aan word de gemalen bonen gedumpt en kan ik weer koffie zetten. Na een pak bonen van half kilo werkt het helemaal niet meer. Tijdens opstarten knalt de unit die men aan de rechte zijkant kan loskoppelen telkens eruit. Uitgezocht wat eventueel de oorzaak kan zijn kom ik achter dat die aandrijfas veel te ver doordraaid waardoor het unit niet verder meer kan en eruit knalt. Wat een kwaliteit van Saeco!!!!

Ik raad iedereen af om deze troep aan te schaffen. "