Re: Saeco Synthia

3

Een "review" !
En wat observaties van mij uit het filmpje
-de knoppen wiebelen.
-van warm water gaat de zetgroep kapot :lol:
-Er zit een clit die aangeeft hoe vol het lekbakje is, maar het is voor zover ik kan zien onmogelijk om vanaf buiten te kijken hoeveel er in het waterreservoir zit. :roll:
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

5
SteefM schreef:Is het mogelijk een beetje goed melkschuim te krijgen met dit 'soort' tuitjes/apparaten (waarschijnlijk een kleine boiler)? Heb het zelf nooit geprobeerd met zoiets, maar het lijkt mij waardeloos werken..
heb het filmpje gezien en hij geeft ook aan dat de melk snel kookt, dus lijkt mij een waardeloos schuimertje. volgens mij koop je dit apparaat alleen vanwege de koffie, niet de melkschuimer.

Ik dacht er aan 1 te kopen maar elke keer de melkschuimer opzij draaien om water te verversen vind ik een rare handeling. Lijkt mij dat hij dan snel lam wordt.

6
Als je fan bent van cappuccino, zoals ik, is een goede stoompijp een essentieel onderdeel van een koffiezetapparaat. En aangezien cappuccino (/latte/macchiato/noemhetmaarop) 'hip' en 'in' is, zal ik niet de enige zijn die een degelijk stoompijpje wil.

Niet dat ik uberhaupt overweeg een ander apparaat te kopen, maar toch.

7
SteefM schreef:Als je fan bent van cappuccino, zoals ik, is een goede stoompijp een essentieel onderdeel van een koffiezetapparaat. En aangezien cappuccino (/latte/macchiato/noemhetmaarop) 'hip' en 'in' is, zal ik niet de enige zijn die een degelijk stoompijpje wil.

Niet dat ik uberhaupt overweeg een ander apparaat te kopen, maar toch.
precies!
Daarom denkik erover om een saeco xelsis te kopen, met 1 druk op de knop alle lekkere melk producten.

9
een wat?

heeft iedereen een kasteel thuis of zo....
al die losse apparaten op in de keuken, elke keer tijdens discussies wordt er weer verwezen naar die apparaten die bijna nergens te koop zijn en achtelijk duur zijn voor wat ze kunnen.

Lijkt wel of dit forum beheerd wordt door koffieapparaat verkopers......

10
vrucht schreef:elke keer tijdens discussies wordt er weer verwezen naar die apparaten die bijna nergens te koop zijn en achtelijk duur zijn voor wat ze kunnen.
Jíj bent hier degene die 600E meer wil betalen voor een iets verbeterde melkschuimfunctie.
Ik vind 1100 E veel geld voor een espressoapparaat wat geen goede espresso kan zetten, volledig van plastic is en binnen 5 jaar is afgeschreven. Jij wil zo'n apparaat kopen.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit