Hallo,
Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een goed volautomaat.
Ben nu in bezit van een nespresso, (lekker makkelijk vandaar mijn keuze voor volautomaat), maar wil van die capsules af.
Ik ben namelijk ontzettend fan van kimbo bonen.
Ik las ergens op internet dat kimbo bonen niet geschikt zouden zijn voor volautomaten... (omdat ze iets vettig zijn? ) klopt dit?
Tot voor kort geleden was ik helemaal in de ban van JURA (ena serie), maar omdat ik veel lees over onderhoudkosten van 200 euro per 3 jaar, is me de zin aan het overgaan.
Nu las ik dat Nivona ook goede apparaten heeft waar je zelf zetgroep kan schoonhouden.. (alleen qua design zijn ze minder) maar als de smaak goed is, dan is het disign niet zo'n punt.
en.... ik weet hetnog steeds niet.. welk apparaat aan te schaffen??
Mijn nespresso cups raken opppppp !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEllppppp
Re: volautomaat
2Wellicht mosterd na de maaltijd? Maar ik heb beide machines staan voor een overtuigende proef op de tong. Wellicht heb je eens tijd om naar de showroom in Vlaardingen te komen?
Groet,
Ron
Groet,
Ron
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
3Volgens mij moet je elke superautomaat om de zoveel-jaar een dure beurt laten geven. Verder vind ik vanuit mijn beperkte ervaring dat Nespresso zeker niet onder doet voor een superautomaat. En als er dan nog eens navulbare cups zijn....
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
4Sowieso niet gaan kloten met navulbare cups. Koop dan een apparaat met filterdrager, dat is minder moeite en gekloot.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit