Beste koffieliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een oud compact espressomachientje. Af en toe kom ik ze tegen, op vakantie of op andere plekken; kleine vierkante espressomachientjes met een piston. Lekker degelijk, zware kwaliteit, zwart metaal of verchroomd staal en mooie rocker swithes.
Zoiets dergelijks zoek ik voor in mijn keuken om mijn 'koffieimperium' uit te breiden. En niet van de kunststof prullaria van tegenwoordig.
Ik vraag me af of jullie me met beeldmateriaal en merken kunnen helpen zodat ik gerichter kan zoeken.
Groeten,
Geert Peeters
ps..Leuke website!
Re: Oud compact espressomachientje
2removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !
3Quickmill 820.
Vierkant,compact .degelijk....ticks all the boxes.
Vierkant,compact .degelijk....ticks all the boxes.
4Ben jij ook bekend met het merk Deutz?peertgeeters schreef:Beste koffieliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een oud compact espressomachientje. Af en toe kom ik ze tegen, op vakantie of op andere plekken; kleine vierkante espressomachientjes met een piston. Lekker degelijk, zware kwaliteit, zwart metaal of verchroomd staal en mooie rocker swithes.
Zoiets dergelijks zoek ik voor in mijn keuken om mijn 'koffieimperium' uit te breiden. En niet van de kunststof prullaria van tegenwoordig.
Ik vraag me af of jullie me met beeldmateriaal en merken kunnen helpen zodat ik gerichter kan zoeken.
Groeten,
Geert Peeters
ps..Leuke website!
5Een Rancilio Silvia is ook behoorlijk vierkant...
BFC Junior Plus Pulsante | Mazzer Mini Electronic A | Reg Barber C-Ripple | Naked portafilter | ...
6Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
7removed
Laatst gewijzigd door Heinrich op zo 10 jun 2012, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Because it's got ' Electrolytes ' !
8Dat ze zoiets al "antiek' noemen .
La Spaziale is overigens geen slecht merk...
La Spaziale is overigens geen slecht merk...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder