Bazar oproepje opeens weg

1
Mag natuurlijk allemaal dat Heineken graag een topicje opent. Maar waarom alle reacties zijn weggehaald is me een raadsel. Zo gemeen was het allemaal niet, en aangezien Bazar geen cent betaald is koffiepraat Bazar ook niks verschuldigd.

Of denk ik raar?
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

Re: Bazar oproepje opeens weg

2
De oproep is verwijderd en daarna opnieuw geplaatst door het uitzendbureau. Ik heb meteen het topic gesloten om discussies die niets met de vacature op zich te maken hebben te voorkomen.

Discussiëren mag natuurlijk, ook over Bazar, maar wel op de daarvoor bedoelde plek of een daarvoor geopend topic. Dus voel je vooral vrij.

Jeroen

3
Aha. Ik wist niet dat je je eigen topics kon deleten als de reacties niet bevielen. Daarnaast is wat vriendelijk offtopic geklets alleen maar goed voor de sfeer op een forum zolang het niet over politiek gaat. Wat een uitzendbureau wat dat nog niks heeft bijgedragen daarvan vindt kan mij niet interesseren. Dat had misschien beter in een ander topic gekund, eens, maar soms kom je pas tot bepaalde opmerkingen in een bepaald topic die het gewoon niet waard zijn om een nieuw topic voor te openen.
Verder had een verzoekje van de aeverteerder om het topic af tesplitsen een stuk vriendelijker geweest. Nu s een leuke discussie verloren gegaan.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

4
Ik vind dat je wel een punt hebt. Dit gaan we in het vervolg anders doen. Dank je.

Jeroen
Bluecold schreef:Aha. Ik wist niet dat je je eigen topics kon deleten als de reacties niet bevielen. Daarnaast is wat vriendelijk offtopic geklets alleen maar goed voor de sfeer op een forum zolang het niet over politiek gaat. Wat een uitzendbureau wat dat nog niks heeft bijgedragen daarvan vindt kan mij niet interesseren. Dat had misschien beter in een ander topic gekund, eens, maar soms kom je pas tot bepaalde opmerkingen in een bepaald topic die het gewoon niet waard zijn om een nieuw topic voor te openen.
Verder had een verzoekje van de aeverteerder om het topic af tesplitsen een stuk vriendelijker geweest. Nu s een leuke discussie verloren gegaan.