Ha Lieve Mensen, long time no see
Een vraagje/tip:
Bij het wijzigen van m'n emailadres kreeg alleen m'n nieuwe adres een bevestigingsmail met daarin de activatielink. Zou het niet beter en netter zijn als ook het oude adres een mail krijgt met daarin de wijziging? Met daarbij de oproep zsm contact op te nemen met de forumbazen als je deze wijziging niet zelf het doorgevoerd?
Groeten!
Re: Email wijziging
2Goed dat je er weer bent!
En ik heb de vraag doorgeschoven naar Martijn...
En ik heb de vraag doorgeschoven naar Martijn...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Ha Aadje, dat is inderdaad een tijdje geleden!
Ik geloof niet dat er voor deze optie een pasklaar antwoord is eigenlijk. We maken gebruik van phpbb, een opensource forum pakket. Ik zal eens kijken of dit een optie is of dat er een uitbreidingsmogelijkheid is. Door in te loggen en je e-mailadres te wijzigen wordt je oude adres overschreven en wordt deze verder niet bewaard. Technisch gezien dus ook nog wel een uitdaging.
Ik zie overigens niet direct het nut van deze actie... tenzij je account gehacked is of iets dergelijks.
Ik ga kijken of ik hier iets voor kan vinden.
Ik geloof niet dat er voor deze optie een pasklaar antwoord is eigenlijk. We maken gebruik van phpbb, een opensource forum pakket. Ik zal eens kijken of dit een optie is of dat er een uitbreidingsmogelijkheid is. Door in te loggen en je e-mailadres te wijzigen wordt je oude adres overschreven en wordt deze verder niet bewaard. Technisch gezien dus ook nog wel een uitdaging.
Ik zie overigens niet direct het nut van deze actie... tenzij je account gehacked is of iets dergelijks.
Ik ga kijken of ik hier iets voor kan vinden.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
4PreciesMartijn schreef:tenzij je account gehacked is of iets dergelijks.
Hoe is het hier verder?
edit: tiepfoutje
Speedster | SuperJolly | et al.
5Hier gaat het verder wel lekker geloof ik. Volop discussie, nieuwe leden en bijna 1800 unieke bezoekers per dag! Enige minpuntje is dat jij je zo weinig laat zien
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
6Dat zijn mooie cijfers.
Dan ruikt het tenminste wel wat frisser hier, zo zonder mijn aanwezigheidEnige minpuntje is dat jij je zo weinig laat zien
Speedster | SuperJolly | et al.